اجرای پروژه‌های مهم ترافیکی در دستور کار کمیته بودجه شهرداری منطقه ۲ تبریز

جلسات بررسی تدوین بودجه ۱۴۰۲ منطقه ۲ تبریز ادامه داشته و مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در سومین جلسه تدوین بودجه مسائل مربوط به حوزه املاک مورد بررسی قرار گرفته و پس از شناسایی و اعلام کارشناسان مربوطه جهت انجام اقدامات بعدی به کمیته‌های تخصصی فرادست ارجاع داده شد. به موازات […]

جلسات بررسی تدوین بودجه ۱۴۰۲ منطقه ۲ تبریز ادامه داشته و مهم‌ترین طرح‌های پیشنهادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در سومین جلسه تدوین بودجه مسائل مربوط به حوزه املاک مورد بررسی قرار گرفته و پس از شناسایی و اعلام کارشناسان مربوطه جهت انجام اقدامات بعدی به کمیته‌های تخصصی فرادست ارجاع داده شد. به موازات کمیته تخصصی املاک طرح‌های عمرانی پیشنهادی با حضور معاونان مالی و اقتصادی و فنی و عمرانی و مدیران منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه چندین پروژه بزرگ عمرانی با هدف حل مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهروندان با محوریت شهرداری‌های نواحی سه‌گانه مطرح و در دستور کار بودجه سال آینده قرار گرفت.

در صورت تحقق طرح‌های تملک، با اجرای طرح‌های عمرانی و مسیرگشایی در سال آینده شاهد تحول گسترده‌ای در سطح منطقه خواهیم بود.

تکمیل برخی پروژه‌های ناتمام، کمک به برخی مناطق کم‌برخوردار و پشتیبانی از طرح‌های بزرگ شهری مانند خط ۲ مترو، خرید اتوبوس و احداث بازارچه‌ها و پارک‌های محله‌ای در بودجه سال آینده منطقه قرار دارد.

منبع خبر