اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۱۸ تهران و رتبه اول شهرداری این منطقه در کسب بودجه عمرانی

اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۱۸ تهران تلاش برای گشودن گره های ترفیکی در جنوب غربی پایتخت و بهبود شرایط زندگی شهروندان تهرانی در این منطقه مهاجر پذیر است. اکرم صوفی مدیر روابط عمومی منطقه ۱۸شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: منطقه ۱۸ در […]

اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۱۸ تهران تلاش برای گشودن گره های ترفیکی در جنوب غربی پایتخت و بهبود شرایط زندگی شهروندان تهرانی در این منطقه مهاجر پذیر است.

اکرم صوفی مدیر روابط عمومی منطقه ۱۸شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: منطقه ۱۸ در جنوب غربی تهران و داری بافت شهری و هم بافت روستایی است و شهرداری این منطقه سال گذشته بالاترین بودجه را از شورای شهر تهران را به خود اختصاص داد.

وی گفت: پروژه های عظیمی مثل باغ راه حضرت زهرا(س) واقع در محدوده راه آهن تهران -تبریز بخش عمده اش حدود ۶ کیلومتر در منطقه ۱۸ قرار دارد که فاز اول آن در آستانه بهره برداری است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۸شهرداری تهران در باره مهمترین طرح های عمرانی این منطقه گفت: بزرگراه شهید بروجردی که شمال و جنوب تهران را به هم وصل و گره های ترافیکی را باز می کند، پروژه ۴۵ متری بهار و تعریض خیابانهای پرتردد مثل زیرگذر چهارراه قهوه خانه و بازسازی زمین های چمن مصنوعی از طرح های مهم منطقه ۱۸ است.

وی افزود: پروژه های بخش بهداشت و درمان شامت بیمارستان فوق تخصصی حکیم در زمینی به مساحت ۵ هزار متر و مشارکت افراد خیر در دست اجراست.

صوفی در پایان گفت: نمایشگاه محلی برای تعامل واحد های درون سازمانی و برون سازمانی و مبادله تجربیات باری آغاز سر فصل جدیدی در مدیریت شهر تهران است.

منبع خبر