اجرای چندین عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش در کلانشهر تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به اجرای چندین عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی شهرداری است که بعد از تاخیرهای بوجود آمده در سال قبل و نیمه اول سالجاری در ماه‌های اخیر علیرغم برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، سرعت گرفته است. […]

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به اجرای چندین عملیات عمرانی جدید در پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی شهرداری است که بعد از تاخیرهای بوجود آمده در سال قبل و نیمه اول سالجاری در ماه‌های اخیر علیرغم برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، سرعت گرفته است.

به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر به موضوع تأمین منابع مالی پروژه اشاره و در این مورد افزود: با هماهنگی و همکاری‌های معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تبریز و منطقه در تأمین منابع مالی بصورت تسهیلات مانعی وجود نداشته و عمل اصلی تأخیر تاکنون عدم قول پیمانکار در انجام ۳ پروژه مشابه همزمان در سطح شهر است که با پیگیری‌های مستمر در مورد سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و تکمیل پروژه در نیمه اول سال آتی هستیم. وی به نوبه خود از مشکلات ترافیکی و تأخیرهای بوجود آمده در احداث تقاطع غیر همسطح ارتش – آزادی از مردم شریف تبریز عذرخواهی کرد.
وی افزود: پیشرفت احداث تقاطع غیر همسطح ارتش، با اجرای چندین عملیات عمرانی جدید سرعت گرفته است.
وحیدکیا از بتن ریزی پایه p۳ ضلع غربی خبر داد و اظهار کرد: آرماتوربندی پایه p۶ و پایه p۴ شرقی نیز در حال اجرا است.
وی افزود: همچنین در ضلع غربی عملیات عمرانی در پایه‌های p۲ و p۳ به اتمام رسیده و عملیات در پایه p۱ نیز در حال انجام است.
شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: بتن‌ریزی ۳ فونداسیون ضلع غربی پل روگذر نیز به اتمام رسیده است.
وحیدکیا افزود: برای اجرای محل ۴ فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ارتش، ۴۰ مورد شمع‌گذاری انجام گرفته است.
وی در خصوص اجرای عملیات در ضلع شرقی گفت: بعد از گشایش مسیر راستگرد برای تردد وسایل نقلیه، محدوده اجرای پروژه در این ضلع نیز جداسازی و ایمن‌سازی شده و عملیات احداث در این نقطه آغاز شده که نبود تراکم تاسیسات شهری در این ضلع باعث شده عملیات عمرانی در این بخش به خوبی پیش برود.
وحیدکیا با اشاره به عملیات عمرانی صورت گرفته در ضلع شرقی گفت: در ضلع شرقی عملیات عمرانی پایه p۴ و p۶ در حال انجام بوده و اجرای فونداسیون‌ دیواره‌های این ضلع نیز شروع شده است.

منبع خبر