اجرای ۱۰ پروژه عمرانی به صورت همزمان در بافق آغاز شد

شهردار بافق گفت: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شهری به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت همزمان با پیش بینی افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در این شهر آغاز شد.  سیدعلی نوروززاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به […]

شهردار بافق گفت: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه شهری به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت همزمان با پیش بینی افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه در این شهر آغاز شد.

 سیدعلی نوروززاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تلاش مستمر همکاران خود در حوزه‌های مختلف شهرداری اشاره کرد و افزود:  با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری و با همراهی شورای اسلامی شهر، به میمنت این ایام شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه  مختلف در سطح شهر هستیم.

وی،  احداث پیاده راه بلوار کشاورز، ساخت پارک شکرانه، ساماندهی بخشی از رفوژمیانی بلوار وحشی بافقی، ساخت میدان و المان معلم، احداث خیابان عباس آباد، روکش ۱۲۰ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر، ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز، روشنایی بلوار شهیدان قنبری زاده، ساخت بلوار توحید و احداث بلوار ملا اسدالله بافقی را  از جمله پروژه های در حال اجرا برشمرد.

این مسئول، مساحت اجرای طرح های در حال اجرا را  افزون بر ۱۲ میلیارد متر مربع اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح ها عمدتا عمرانی و تعدادی نیز در حوزه فضای سبز شهری فعال است.

وی تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها مبلغ  ۲۵ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال هزینه پیش بینی و از محل منابع داخلی شهرداری تامین اعتبار شده است.

به گفته نوروززاد، این پروژه ها یکی بعد از دیگری تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری از آن آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ممیزی ۲۴ هزار و ۵۰۰ ملک، ایجاد دفتر خدمات مشترک بخش خصوصی و راه اندازی نرم افزار شهر بین، بوستان بزرگ بانوان، موزاییک فرش پیاده روهای معابر، ساخت مسجدصاحب الزمان(عج)  و تامین روشنایی بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های شهرداری است که از اول اسفند ۱۴۰۰ خورشیدی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

نوروززاده وسعت عملیات طرح های یاد شده را ۸۲ هزار و ۱۷۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح ها به مبلغ ۵۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارت شهرداری تامین شده است.

۱۷ بهمن امسال به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه  ساخت بوستان‌های باغ بهشت و چهارده معصوم بافق با مجموع مساحت  ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع و صرف حدود ۹۵ میلیارد ریال هزینه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به بهره برداری رسید.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

منبع خبر