اجرای ۴ پروژه شاخص ترافیکی کاشان در سال ۱۴۰۱

شهردار کاشان با تشریح پروژه‌های شاخص ترافیکی این شهر در سال ۱۴۰۱، گفت: اجرای پروژه‌های کارآمد و مؤثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری در این دوره است. حسن بخشنده امنیه _ یکشنبه ۲۲ خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به […]

شهردار کاشان با تشریح پروژه‌های شاخص ترافیکی این شهر در سال ۱۴۰۱، گفت: اجرای پروژه‌های کارآمد و مؤثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری در این دوره است.

حسن بخشنده امنیه _ یکشنبه ۲۲ خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به تعریف و اجرای ۴ پروژه شاخص ترافیکی شهر طی سال جاری، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی دو پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز شده و فرآیند عملیاتی دو پروژه دیگر بعد از تأیید و تکمیل طرح توسط مشاور شروع می‌شود.

وی به تصویب پروژه روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش در شورای ترافیک کاشان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مطالبات شهروندان بوده که اجرای آن با هدف کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان در مسیرهای منتهی به زودی آغاز می‌شود.

شهردار کاشان همچنین از طراحی و ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی به عنوان پروژه مهم ترافیکی مورد نظر در سال جاری خبر داد و افزود: این پروژه در محدوده عرشه ششم زیرگذر اجرا می‌شود.

بخشنده امنیه با یادآوری اینکه پیش از این، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی به صورت تقاطع غیر همسطح در نظر گرفته شده بود، یادآور شد: بر اساس نظر مشاور جدید و با هدف کاهش هزینه‌ها و اتمام پروژه متناسب با استانداردهای ترافیکی، این پروژه در قالب اصلاح طرح قبلی به صورت دوربرگردان اجرا می‌شود.

وی همچنین از ارائه طرح اولیه در خصوص میدان جهاد و میدان شهید زجاجی خبر داد و گفت: این دو طرح در صحن علنی شورا ارائه و مقرر شد مشاور اقدامات لازم را به منظور ارائه طرح‌های نهایی تحت نظارت شهردار انجام دهد تا به سرعت و بعد از تأیید طرح‌ها، عملیات اجرایی پروژه در دو میدان آغاز شود.

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد خود برای تحول در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه ترافیک تصریح کرد: اجرای پروژه‌های کارآمد و مؤثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی یکی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری در این دوره است.

منبع خبر