اجرای ۴ پروژه عمرانی در سال جدید

شهردار بندر انزلی گفت: در سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم شهرداری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود. مهدی خلیلی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی، همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان […]

شهردار بندر انزلی گفت: در سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم شهرداری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

مهدی خلیلی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی، همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

وی افزود: سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم عمرانی شهرداری بندرانزلی با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار بندر انزلی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث بازارچه میوه و تره‌بار با ۹۰ غرفه در ضلع غربی بازار ماهی‌فروشان، احداث ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه کلویر و تکمیل سالن آمفی‌تئاتر شهرداری جنب معاونت شهرسازی است که اجرای آن تا پایان فصل بهار آغاز می‌شود.

اجرای ۴ پروژه عمرانی در سال جدید

خلیلی تصریح کرد: شهرداری برای مطالعه طرح بازآفرینی و احداث پیاده‌راه در خیابان ابوذر غفاری (سپه) با مشاور قرارداد همکاری امضا کرده است و بعد از مطالعه و تأیید مشاور و کمیسیون ماده پنج، با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار، اجرای این پروژه در سال جاری آغاز خواهد شد.

بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

منبع خبر