اجرای ۵۰۵۰ تن عملیات آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، به میزان ۵۰۵۰ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است. امیرعباس رحمتی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است، اظهار […]

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، به میزان ۵۰۵۰ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات با آسفالتی به میزان ۵۰۵۰ تن اجرا شد.

وی با اشاره به ۱۱۵ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه چهار شهرداری اصفهان افزود: این حجم شامل روکش آسفالت در خیابان بازارچه است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۷۶۲ تن آسفالت در سطح معابر منطقه هفت خاطرنشان کرد: این میزان برای روکش آسفالت در خیابان‌های استاد برازنده به مقدار ۲۸۴ تن و بلوار فرزانگان به مقدار ۴۷۸ تن است.

رحمتی اضافه کرد: در سطح معابر منطقه ۱۲ مقدار ۶۲۴ تن آسفالت به صورت تراش و روکش آسفالت انجام شده است که این میزان در خیابان‌های بهارستان غربی و شرقی به مقدار ۵۴۸ تن و میدان صدر به مقدار ۷۶ تن است.

وی تاکید کرد: در پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان در محدوده شهرداری منطقه ۱۵ مقدار ۳۵۴۹ تن روکش آسفالت انجام شده است.

منبع: http://imna.ir/x85pw