اجرای ۱۱۰ هزار متر مربع روکش آسفالت طی یک سال اخیر

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی زینت بخش با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای تسهیل در تردد شهروندان، عملیات بهسازی و لکه گیری معابر به همت اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ انجام شده است. وی با تاکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر در جهت […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی زینت بخش با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای تسهیل در تردد شهروندان، عملیات بهسازی و لکه گیری معابر به همت اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ انجام شده است.

وی با تاکید بر اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر در جهت تسهیل در تردد شهروندان، ادامه داد: این عملیات به صورت جدی و طبق برنامه ریزی و اولویت بندی معابر اصلی و فرعی در دستور کار اداره عمران قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۲ مشهد بیان کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، در سال گذشته ۱۱۰هزار متر مربع از خیابان های این منطقه با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

زینت بخش تصریح کرد: اجرای عملیات بهسازی در تمامی خیابان ها و معابر سطح منطقه که نیاز به ترمیم، لکه گیری و یا آسفالت دارند، پس از شناسایی و اولویت بندی توسط کارشناسان فنی، انجام شده و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.