اجرای ۱۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری سطح دو در منطقه یک

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی با اشاره به اهمیت ویژه نقاشی های دیواری شهری در ایجاد زیبایی های بصری در کلانشهرها گفت: در راستای زیباسازی محیط شهری بیش از ۱۵۰۰ متر مربع از دیوارهای سطح منطقه با همکاری تشکل های فعال محلات مورد اجرای عملیات نقاشی دیواری قرار گرفتند. وی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی با اشاره به اهمیت ویژه نقاشی های دیواری شهری در ایجاد زیبایی های بصری در کلانشهرها گفت: در راستای زیباسازی محیط شهری بیش از ۱۵۰۰ متر مربع از دیوارهای سطح منطقه با همکاری تشکل های فعال محلات مورد اجرای عملیات نقاشی دیواری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: برهمین اساس از ابتدای سال جاری تا کنون با مشارکت تشکل های اجتماعی در شناسایی محل های مورد نیاز و اولویت بندی این محل ها بیش از ۱۵۰۰ متر مربع از دیوار های سطح این منطقه نقاشی سطح دو شده است.

شهردار منطقه یک افزود : استفاده از ظرفیت های اجتماعی ضمن بالا بردن حس تعلق در شهروندان و اهمیت نقش آفرینی آنان در تصمیم گیری و نظارت بر اجرای پروژه ها همواره نقش بسزایی در پیشبرد اهداف خرد و کلان شهر و افزایش سطح رضایتمندی در شهروندان از شهرداری را به دنبال داشته است.