احداث بنای مقبره شهدای گمنام دریاچه چیتگر با نظر نخبگان

نشست هیئت امنای مقبره شهدای گمنام با حضور وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ برای سرعت بخشیدن به احداث بنای مقبره دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) برگزار شد. در این نشست شهردار منطقه گفت: باتوجه به بافت شهری، این محدوده از پایتخت نیازمند یک طراحی ویژه و در نظر گرفتن نگاه معماری ایرانی و اسلامی است، به […]

نشست هیئت امنای مقبره شهدای گمنام با حضور وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ برای سرعت بخشیدن به احداث بنای مقبره دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) برگزار شد.

در این نشست شهردار منطقه گفت: باتوجه به بافت شهری، این محدوده از پایتخت نیازمند یک طراحی ویژه و در نظر گرفتن نگاه معماری ایرانی و اسلامی است، به همین منظور معتقدیم نخبگان منطقه به این موضوع ورود پیدا کنند و نظرات خود را برای سرعت بخشیدن به احداث این بنا ارائه دهند.

وحیدرضا محمدی ادامه داد: در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در «سمن ها» بنای یادمان شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار مترمربع با کاربری فرهنگی، مذهبی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات و با مشارکت شهرداری تهران در حال احداث است.

گفتنی است؛ به همین منظور بنای مقبره شهدای گمنام نیز نیازمند یک معماری ویژه خواهد بود؛ که قرار است با نظر نخبگان منطقه به اجرا برسد.

منبع خبر