احداث پردیس سینمایی اسدآباد همدان یکی از اولویت مهم شهرداری است

شهردار اسدآباد گفت: ساخت و احداث پردیس سینمایی اسدآباد یکی از اولویت‌های کاری شهرداری بوده و با جدیت پیگیر آن هستیم. شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ساخت پردیس سینمایی این شهر اظهار کرد: بخشی از زمین در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه تحت مالکیت فرمانداری قرار دارد که […]

شهردار اسدآباد گفت: ساخت و احداث پردیس سینمایی اسدآباد یکی از اولویت‌های کاری شهرداری بوده و با جدیت پیگیر آن هستیم.

شاهین کلانتری بنگر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ساخت پردیس سینمایی این شهر اظهار کرد: بخشی از زمین در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه تحت مالکیت فرمانداری قرار دارد که به همین منظور جلساتی با حضور شورای اسلامی شهر و فرمانداری  برگزار شده است.

وی افزود:در این جلسات تصمیم بر آن شد که از طریق فرمانداری مالکیت زمین مذکور برای اجرای پروژه فوق به شهرداری واگذار شود که برای انجام این مهم نیازمند به مجوز واگذاری از طریق استانداری خواهد بود .

کلانتری بنگر با بیان اینکه با توجه به مکاتبات صورت گرفته از سوی فرمانداری امیدواریم هر چه سریعتر شاهد مساعدت استانداری در این خصوص باشیم تصریح کرد: احداث این پروژه در سه طبقه خواهد بود ضمن اینکه برای رفاه حال علاقمندان و هنردوستان یک طبقه پارکینگ نیز به آن اضافه می‌شود.

وی یاد آور شد: علاوه بر سالن سینما در این پردیس سینمایی طبقه‌ای نیز برای واحدهای فرهنگی و هنری  ایجاد خواهد شد.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه توسعه همه جانبه نیازمند توسعه فرهنگی است،افزود: امیدواریم با ساخت پردیس سینمایی در اسدآباد گام موثری برای توسعه بخش‌های مختلف این شهر برداشته شود.

منبع خبر