احداث گذرگاه‌های عابرپیاده و سرعت‌کاه آسفالتی در تعدادی از تقاطع‌های منطقه ۱۰ تهران

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران بر اجرای هرچه سریعتر و رفع نقاط پر حادثه در منطقه ۱۰ تاکید کرد. سید حسین حسینی‌نژاد در بازدید از نقاط حادثه‌خیز منطقه ۱۰ به همراه نمایندگان پلیس راهور و «عباس عزیزیان» معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، آخرین وضعیت نقاط حادثه‌خیز و مشکلات ترافیکی منطقه را مورد […]

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران بر اجرای هرچه سریعتر و رفع نقاط پر حادثه در منطقه ۱۰ تاکید کرد.

سید حسین حسینی‌نژاد در بازدید از نقاط حادثه‌خیز منطقه ۱۰ به همراه نمایندگان پلیس راهور و «عباس عزیزیان» معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، آخرین وضعیت نقاط حادثه‌خیز و مشکلات ترافیکی منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه هدف از انجام بازدیدهای میدانی توسط مدیران ارشد شهرداری تهران را رفع معضلات ترافیکی و افزایش ایمنی شهروندان در معابر منطقه دانست و گفت: بر اساس مصوبات بازدید انجام شده، مطالعات، طراحی و اجرای رفع مشکلات اصلاح شده در دستورکار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید مقرر شد به منظور آرام‌سازی و ایمن‌سازی، گذرگاه‌های عابرپیاده و سرعت‌کاه آسفالتی در تعدادی از تقاطعات احداث شود.

در این مراسم، از بزرگراه‌های یادگار امام (ره) و شهید نواب صفوی، خیابان‌های آزادی، قزوین و میدان جمهوری اسلامی بازدید به عمل آمد.

منبع خبر