احداث یک مجموعه ورزشی جدید در منطقه یک اصفهان کلید خورد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث، بهره‌برداری، اجاره و انتقال مجموعه ورزشی تقاطع متروی میدان امام حسین (ع)، واقع در منطقه یک شهرداری اصفهان منتشر شد. مسعود حیدری اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های شهر با استفاده از توان مالی و تخصصی بخش خصوصی در حوزه‌های غیرساختمانی […]

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث، بهره‌برداری، اجاره و انتقال مجموعه ورزشی تقاطع متروی میدان امام حسین (ع)، واقع در منطقه یک شهرداری اصفهان منتشر شد.

مسعود حیدری اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های شهر با استفاده از توان مالی و تخصصی بخش خصوصی در حوزه‌های غیرساختمانی از جمله رویکردهای اساسی این دوره از مدیریت شهری اصفهان است.

وی افزود: تغییر نگرش از خام‌فروشی اموال شهر و ایجاد منابع مالی پایدار از دیگر سیاست‌های راهبردی این دوره از مدیریت شهری اصفهان است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح فعالیت‌های این سازمان اضافه کرد: با تنوع‌بخشی به سبد فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان می‌توان به ارائه خدمات متنوع اجتماعی به شهروندان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث، بهره‌برداری، اجاره و انتقال مجموعه ورزشی تقاطع متروی میدان امام حسین (ع)، واقع در منطقه یک شهرداری اصفهان منتشر شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مرتبط می‌توانند تا پایان وقت اداری چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه الکترونیکی invest.isfahan.ir نسبت به دریافت اسناد این فراخوان اقدام کنند.

 

منبع: http://imna.ir/x7Zfw