اختتامیه مسابقات والیبال بانوان شهر نوش آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال دختران زیر ۱۶ سال، یادبود شهید مظلوم “آرمان علی وردی” در سالن ورزشی شهید ساجدی نوش آباد برگزار شد. در این رقابت ها که با حضور ۶ تیم از شهرستان های کاشان، آران و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال دختران زیر ۱۶ سال، یادبود شهید مظلوم “آرمان علی وردی” در سالن ورزشی شهید ساجدی نوش آباد برگزار شد.
در این رقابت ها که با حضور ۶ تیم از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل و شهر نوش آباد برگزار شد، تیم های شهید ابراهیم هادی و نور به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کردند.
در مراسم اختتامیه ی این جام، با حضور رییس اداره ی ورزش و جوانان و رئیس هیئت والیبال شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای ورزش و مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری نوش آباد و بانوان ورزشکار ، پس از ادای احترام به شهدای غزه، و شهید مدافع امنیت “آرمان علی وردی” از بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی این جام تقدیر شد.