اختصاص یک دستگاه کامیون آرنا پلاس به شهرداری چرمهین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّبلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین،با پیگیری شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین و همکاری استانداری اصفهان و سازمان شهرداری‌های کشور، یک دستگاه کامیون آرنا پلاس به شهرداری چرمهین تخصیص یافت و از شرکت ایران خودرو دیزل تحویل شهرداری گردید. همچنین دو […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّبلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین،با پیگیری شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین و همکاری استانداری اصفهان و سازمان شهرداری‌های کشور، یک دستگاه کامیون آرنا پلاس به شهرداری چرمهین تخصیص یافت و از شرکت ایران خودرو دیزل تحویل شهرداری گردید.

همچنین دو دستگاه ست تنفسی آتش نشانی و خدمات ایمنی و شیرهای هیدرانت آتش نشانی جهت اطفاء حریق و یکدستگاه ست هیدرولیک سنگین امدادونجات برند هولماترو هلند برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در تصادفات جاده ای از طریق سازمان شهرداری‌های کشور به شهرداری چرمهین اختصاص یافته است.

پیش از این نیز با پیگیری شهردار چرمهین و مساعدت سازمان شهرداری‌های کشور یکدستگاه لودر، یکدستگاه کامیون ایسوزو، یکدستگاه اتوبوس، یکدستگاه خودرو ون، یکدستگاه تراکتور مجهز به بیل و دستگاه توربو لاینر به شهرداری چرمهین اختصاص داده شده که بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش مساعدت وزارت کشور محسوب می شود.

همچنین یکدستگاه وانت و دو دستگاه خودرو سواری برای انجام امورات شهرداری تأمین شده است.

ثابت راسخ شهردار چرمهین از هزینه‌های انجام شده برای بازسازی و نوسازی کامل یکدستگاه کامیون جاروب خیابانی، یکدستگاه تانکر آبرسانی و یکدستگاه بیل بکهو، یکدستگاه کامیون زباله و دو دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به شهروندان شریف خبر داد و از همکاری شورای اسلامی شهر چرمهین در این زمینه تشکر نمود.