اختصاص ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی در سقز، ۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری در نظر گرفته می شود. جعفر توان در نشست با شهردار سقز و جمعی از معاونان این نهاد خدمات رسان، با اشاره به اهمیت خدمات ماندگار، اظهار داشت: افراد با خدمات ماندگار در ذهن ها […]

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی در سقز، ۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری در نظر گرفته می شود.

جعفر توان در نشست با شهردار سقز و جمعی از معاونان این نهاد خدمات رسان، با اشاره به اهمیت خدمات ماندگار، اظهار داشت: افراد با خدمات ماندگار در ذهن ها به یادگار باقی خواهند ماند.

وی افزود: از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرحهای عمرانی در سقز، ۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری سقز در نظر گرفته می شود.

 فرماندار سقز، با اشاره به هزینه های زیاد شهرداری در بحث پرداخت حقوق نیروها بر ساماندهی منابع انسانی، سالم سازی، چابک سازی و نیروسازی تاکید کرد.

وی، ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی ماندگار را در راستای کاهش و روان سازی ترافیک، مهم ارزیابی و عنوان کرد: شهرداری برای مشخص کردن پیمانکار و منابع مالی اجرای زیرگذر استاد همین، به جد تلاش کند.

فرماندار سقز با اشاره به اهمیت ورودی های شهر در سرزندگی، شادابی و نشان دادن پویایی محیطی شهر بر ساماندهی این فضاها، تصریح کرد.

منبع خبر