ادامه عملیات تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و گلها در تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای تکمیل دسترسی های تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و گلها تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی گفت: در تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج متعاقب اجرای ۴۶ حلقه شمع […]

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای تکمیل دسترسی های تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و گلها تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مسعود حق لطفی گفت: در تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج متعاقب اجرای ۴۶ حلقه شمع جهت تکمیل دسترسی های شرق به شمال، شمال به غرب و دوربرگردان شمال به شمال، اجرای دیوارهای نمایی و حائل در حال پیگیری است که پس از رفع معارض لوله آب شرب ۶۰۰ میلیمتر و لوله فاضلاب انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد:  هم اکنون درحال حفاری و جایگزینی لوله های جدید در این محدوده هستیم. همچنین در جنوب تقاطع کاج، اجرای عملیات روسازی به منظور گشایش راستگرد غرب به جنوب ادامه داشته و سایر اقدامات عمرانی از قبیل نصب قرنیز، جدولکاری و اجرای نهر و کانیو در برنامه پیش رو قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در خصوص تکمیل پل تقاطع بلوار گلها، با بیان آنکه اجرای شیبراهه شمالی پل با معارض لوله آب شرب ۲۵۰ میلیمتر مواجه است، ابراز امیدواری کرد کار تکمیل دیواره های بتنی این شیبراهه به زودی پس از رفع معارض مذکور، در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اتمام دیواره های شیبراهه جنوبی پل، از خاکریزی شیبراهه تا رسیدن به بستر نهایی جهت اجرای آسفالت خبر داد و افزود: در بخش جنوبی تقاطع جهت اجرای راستگرد جنوب به شرق و دوربرگردان جنوب به جنوب با یک معارض ملکی مواجه هستیم که رایزنی هایی برای رفع آن صورت گرفته است.

به گفته حق لطفی، احداث حدود ۹۰۰ متر مسیرسواره رو بهمراه پیاده روسازی، جدولکاری و نهرسازی در بلوار گلها حدفاصل بیمارستان ولیعصر(عج) تا چهارراه بیگدلی در برنامه اقدامات پیش روی پروژه قرار دارد.

گفتنی است پیشرفت اقدامات اجرایی در تقاطع های بزرگراه شهید همدانی با بلوار کاج و گلها به مرز ۴۰ درصد رسیده و پیش بینی می شود کار تکمیل گردش های ترافیکی این ۲ تقاطع تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

منبع خبر