ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۳۵۰ بیمار نیازمند هلیلانی

رییس کمیته امداد هلیلان گفت: به بیش از ۳۵۰ بیمار نیازمند و مددجوی این نهاد در این شهرستان توسط گروه جهادی سفیران سلامت خدمات رایگان ارائه داده شد.

عزیزمراد غلامی رییس کمیته امداد هلیلان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: گروه جهادی سفیران سلامت در هلیلان توانستند به بیش از ۳۵۰ نفر از مددجویان و نیازمندان خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه دهند؛ تعداد خدمات ارایه شده به این گروه از نیازمندان بیش از ۵۰۰ خدمت بوده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین نیکوکار، شهرستان هلیلان به مدت چهار روز میزبان گروه جهادی سفیران سلامت وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه‌های پزشکی و دندان پزشکی بود.

رییس کمیته امداد هلیلان گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مردم محروم شهرستان هلیلان با همکاری کمیته امداد، فرمانداری و برخی دستگاه‌های دیگر از پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۱میزبان گروه ۸۰ نفری از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان قم بود.

غلامی تصریح کرد: در این مدت ۴ روز این گروه جهادی در حوزه‌های دندانپزشکی، داخلی، زنان و زایمان، عمومی،اطفال و غدد به نیازمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدمات پزشکی ارائه دادند.

انتهای پیام/


منبع خبر : خبرگزاری فارس