ارتقاء ایمنی بوستان ها و تفرجگاه های غرب تهران

شهرداری منطقه۹ تهران در راستای تامین ایمنی بوستان ها و اماکن تفرجگاهی، نسبت به بازبینی و کنترل فضای سبز شهری اقدام می کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه با هدف توجه به ایمنی بوستان ها و فراهم آوردن زمینه حضور شهروندان در […]

شهرداری منطقه۹ تهران در راستای تامین ایمنی بوستان ها و اماکن تفرجگاهی، نسبت به بازبینی و کنترل فضای سبز شهری اقدام می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه با هدف توجه به ایمنی بوستان ها و فراهم آوردن زمینه حضور شهروندان در فضاهای سبز شهری اقدامات و تدابیر لازم را در دستور کار قرار داده است.

مرتضوی تاکید کرد: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار، ضمن بازبینی و کنترل تجهیزات زمین های بازی و بدنسازی، آبنما ها و پایه چراغ ها، دریچه ها، چاه های موجود در بوستان ها و فضای سبز و فرونشست زمین در فضاهای تحت نظارت، نسبت به رفع خطر و نواقص موجود اقدام می کند.

شهردار منطقه۹ در ادامه افزود: با توجه به اهمیت وجود پارک ها در فضای شهری، موضوع ایمنی فضاهای شهری از جمله بوستان ها و تفرجگاه ها با هدف تامین آرامش و امنیت شهروندان و جلوگیری از رخدادهای ناگوار جانی و مالی مورد توجه مدیریت شهری است.

منبع خبر