ارتقا تجهیزات و خودروهای امدادی هلال احمر منطقه ۱۷ تهران

شهردار دارالشهدا طی بازدیدی از انبارهای امدادی و مرکز پاسخگویی جمعیت هلال احمر منطقه بازدید کرد، در این دوره مدیریت شهری با تعامل، پیگیری و تدابیر شهردار منطقه تجهیزات و خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر منطقه ارتقا پیدا کرده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری […]

شهردار دارالشهدا طی بازدیدی از انبارهای امدادی و مرکز پاسخگویی جمعیت هلال احمر منطقه بازدید کرد، در این دوره مدیریت شهری با تعامل، پیگیری و تدابیر شهردار منطقه تجهیزات و خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر منطقه ارتقا پیدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، حمیدنیا دبیر ستاد بحران منطقه، مرتضی ذاکری رئیس جمعیت هلال احمر منطقه، روشنی کارشناس عملیات امداد و نجات منطقه از انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر منطقه و مرکز پاسخگویی جمعیت هلال احمر منطقه بازدید کردند.
پس از این بازدید نشستی صمیمانه با حضور شهردار دارالشهدا و پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار شد. در این نشست گزارشی از عملکردهای انجام شده در خصوص فعالیت و راه اندازی خانه های هلال در سرای محلات، برگزاری کلاس های آموزشی امداد و کمک های اولیه و مخاطرات برای ساکنان منطقه به شهردار منطقه ارائه شد.
همچنین شهردار در جریان روند طرح جمع آوری اقلام بهداشتی و لوازم التحریر برای خانواده های محروم و آسیب دیده روستاهای شهرستان خاص واقع در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
این طرح در قالب برنامه نذر آب ۵ اجرا می شود که به همین منظور یکسری اقلام بهداشتی و لوازم التحریر به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، به همت داوطلبان منطقه به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده و به منطقه مدنظر ارسال می شوند. در این نشست مقرر شد طی هفته های آتی مانور عملیاتی ساعت صفر با همکاری ستاد بحران، آتش نشانی و اورژانس برگزار شود.
لازم به ذکر است در این دوره مدیریت شهری با پیگیری و تدابیر و تعامل شهردار منطقه با دکتر شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دو اتاق در پایگاه آل احمد در اختیار جمعیت هلال احمر منطقه قرار گرفته است، همچنین با دستور شهردار منطقه، یک اتاق کشیک در ساختمان سرای محله سجاد به منظور استقرار شبانه روزی جمعیت هلال احمر منطقه در اختیار این سازمان قرار گرفته و آغاز به کار کرده است که جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در حالت آماده آباش کامل قرار دارد، تا در شرایط بروز بحران یا حادثه در کمترین زمان، بهترین امدادرسانی را به مردم منطقه ۱۷ داشته باشند و این نویدی جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان دارالهشدای تهران است.
گفتنی است با پیگیری های مجدانه مدیریت شهری منطقه، یک دستگاه خودروی تویوتا که مجهز به تجهیزات امدادی است در اختیار جمعیت هلال احمر منطقه قرار گرفته است. همچنین لوازم اولیه اضطراری امدادرسانی شامل چادر، پتو، دست کش، موتوربرق، فانوس، گاز پیکنیک در اختیار این جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

منبع خبر