ارجائی: بلوار بصیرت مشهد به‌زودی بازگشایی می‌شود

شهردار مشهد گفت: به‌زودی شاهد بازگشایی بلوار بصیرت در حاشیه شرقی مشهد الرضا(ع) به عنوان یکی از نیازها و مطالبات ۲۰ ساله مردم خواهیم بود. سیدعبدالله ارجائی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند ارتش در ایران، اظهار کرد: هر زمان نام ارتش به میان می‌آید، ملت ایران خاطرات زیبایی در ذهنشان تداعی می‌شود و امروز افتخار […]

شهردار مشهد گفت: به‌زودی شاهد بازگشایی بلوار بصیرت در حاشیه شرقی مشهد الرضا(ع) به عنوان یکی از نیازها و مطالبات ۲۰ ساله مردم خواهیم بود.

سیدعبدالله ارجائی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند ارتش در ایران، اظهار کرد: هر زمان نام ارتش به میان می‌آید، ملت ایران خاطرات زیبایی در ذهنشان تداعی می‌شود و امروز افتخار ما این است که ارتش مکتبی و مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت استوار است، افزود: قرار حاکمیت در این نظام حمایت و پشتیبانی از این دو رکن است؛ ارتش نیز جزو اولین پشتیبانان انقلاب بوده است و در طول این سال‌ها بر عهدی که بسته، استوار ایستاده است.

شهردار مشهد با بیان اینکه ارتش در عرصه‌های مرزبانی، حفظ آمادگی دفاعی کشور و ساخت تجهیزات لازم برای دفاع از میهن همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: مجموعه دلاوری‌هایی که از ابتدای انقلاب و اوج آن در دفاع مقدس صورت گرفته مثال‌زدنی است، در حال حاضر نیز وقتی پای منافع مردم به میان می‌آید، ارتش از منافع خود می‌گذرد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی شاهد بازگشایی بلوار بصیرت در حاشیه شرقی مشهد الرضا (ع) به عنوان یکی از نیازها و مطالبات ۲۰ ساله مردم خواهیم بود.

ارجائی اظهار کرد: سیاست این دوره مدیریت شهری تقویت حمل‌ونقل عمومی در شهر به‌ویژه در حوزه اتوبوسرانی و مترو است که باعث شد در سال گذشته، ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید به قیمت هر دستگاه پنج میلیارد تومان وارد ناوگان اتوبوس‌رانی شود، همچنین قرارداد خرید ۱۳۹ دستگاه جدید نیز منعقد شد و این در حالی است که در چهار سال گذشته تنها ۱۸۳ دستگاه اتوبوس به سیستم اتوبوسرانی این کلان‌شهر وارد شده است.

منبع خبر