از ظرفیت ها و خلاقیت بانوان برای خدمت بیشتر به شهروندان استفاده می کنیم

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی بعدازظهر شنبه در سالروز خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر ، در دیدار با جمعی از دختران شاغل در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه ضمن تبریک این روز و بزرگداشت دهه کرامت گفت: به ظرفیت جامعه زنان اعتقاد راسخ دارم […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی بعدازظهر شنبه در سالروز خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر ، در دیدار با جمعی از دختران شاغل در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه ضمن تبریک این روز و بزرگداشت دهه کرامت گفت: به ظرفیت جامعه زنان اعتقاد راسخ دارم معتقدم باید از توانمندی آنان برای خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان بهره گیری کرد.

وی بابیان اینکه حضرت معصومه (س) الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران است، افزود: رعایت شئون اسلامی در محیط کار ازجمله تأکیداتی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

شهردار ساری بابیان اینکه دختران و زنان شهرداری ظرفیت مهمی هستند که می‌توانند با خلاقیت و نوآوری در خدمت بهینه‌تر به شهروندان ساروی نقش مهمی داشته باشند، گفت: هرچه پیکره کارشناسی شهرداری قوی‌تر باشد خدمت به مردم نیز بهتر خواهد شد.

طالبی نظم و انضباط اداری را از اولویت مهم در شهرداری عنوان کرد و نقش زنان را در ایجاد نظم مهم دانست و افزود: می‌توان با همکاری، همراهی و اعتقاد به خدمت به مردم روزهای خوبی را برای شهروندان این شهر ترسیم کرد.

وی بابیان اینکه روز دختر فرصتی مناسب برای بهره‌گیری بیشتر از الگوی رفتاری حضرت معصومه(س) است بر حفظ شئون اسلامی در محیط اداری تأکید کرد و حفظ حجاب را بالاترین ارزش‌ها دانست.

طالبی بابیان اینکه تا زمانی که بر مسند شهرداری هستم خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت من است و با هرگونه بداخلاقی و بدعهدی مقابله می‌کنم تأکید کرد : باید همه شما بانوان شهرداری کمک کنید تا شهر و شهرداری پویا داشته باشیم.

شهردار ساری در خصوص تبدیل وضعیت بانوان در شهرداری ساری گفت: تبدیل وضعیت‌ها بر اساس بخشنامه کشوری به‌صورت آزمون برگزار می‌شود.

راحله حاجیان، مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری نیز در ادامه با تبریک میلاد حضرت معصومه(س)  به برنامه‌های این حوزه در دهه کرامت اشاره کرد و گفت:  برگزاری نمایشگاه کاردستی و مهارت‌های هنری برای فرزندان زیر ۱۰ سال همکاران شهرداری و سازمان‌های تابعه، معرفی کتاب مرتبط با دهه کرامت، عکس نوشته با موضوع زندگینامه حضرت معصومه (س) و مولودی‌خوانی و صبح شعر توسط شاعر آیینی در فضای مجازی از برنامه‌های امور بانوان شهرداری ساری در دهه کرامت است.

حاجیان افزود: همچنین مسابقه دل نوشته ویژه دختران به حضرت معصومه (س)،  پادکست صوتی (صدا به‌وقت کرامت)، گفتمان ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در فضای مجازی برگزار می‌شود