از نقش شهدای اصفهان روی ریسه‌های ۵ هزار متری تا نصب ۲ هزار پرچم شهری

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اقدامات این سازمان را برای روز ۲۵ آبان‌، مصادف با سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان تشریح کرد. حمید قنادنیا اظهار کرد: ایثار و دلاوری‌های شهروندان اصفهانی با تشییع بیش از ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ منجر به نام‌گذاری «روز اصفهان» در ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور […]

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اقدامات این سازمان را برای روز ۲۵ آبان‌، مصادف با سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان تشریح کرد.

حمید قنادنیا اظهار کرد: ایثار و دلاوری‌های شهروندان اصفهانی با تشییع بیش از ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ منجر به نام‌گذاری «روز اصفهان» در ۲۵ آبان در تقویم رسمی کشور شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ آبان، روزی به یادماندنی در تاریخ حماسه ایران است، ادامه داد: در این روز شهروندان دیار نصف‌جهان ثابت کردند، در مقابل تعدی دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، از هیچ وسیله‌ای حتی اهدای جان پاک عزیزان خود دریغ نمی‌کنند و عشق به ولایت و میهن اسلامی را جلایی بدیع می‌بخشند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فضاسازی‌های این سازمان برای ۲۵ آبان، خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای عملیات محرم و این روز بزرگ انجام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای طرح ۲۵ آبان روی دیواره پازلی ارگ جهان‌نما با شعار «تا پای جان برای ایران» و نصب پنج هزار متر ریسه‌های پارچه‌ای منقش به تصاویر شهدای اصفهان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین اهتزاز پنج ابرپرچم در سطح شهر اصفهان، نصب دو هزار پرچم شهری در مناطق پانزده‌گانه شهرداری، فضاسازی قطعه شهدای عملیات محرم در گلستان شهدا نیز در دستور کار است که به‌صورت ویژه برای بزرگداشت ۲۵ آبان توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

منبع خبر