استاندار یزد: استقبال مردم از برنامه‌های پیاده راه ولی عصر(عج) در مرکز استان بسیار بالا بود

استاندار یزد با اشاره به اینکه جذابیت برنامه‌های نوروزی یزد قابل تقدیر است،‌ گفت: استقبال مردم از برنامه‌های پیاده راه ولی عصر(عج) بسیار بالا بود. مهران فاطمی در دیدار نوروزی شهردار شهر میراث جهانی یزد با وی با اشاره به اینکه امسال یزد با حجم بسیار بیشتر مسافر نوروزی همراه است اظهار داشت: مسافران نوروزی […]

استاندار یزد با اشاره به اینکه جذابیت برنامه‌های نوروزی یزد قابل تقدیر است،‌ گفت: استقبال مردم از برنامه‌های پیاده راه ولی عصر(عج) بسیار بالا بود.

مهران فاطمی در دیدار نوروزی شهردار شهر میراث جهانی یزد با وی با اشاره به اینکه امسال یزد با حجم بسیار بیشتر مسافر نوروزی همراه است اظهار داشت: مسافران نوروزی در شهر یزد تاکنون حضور خوبی داشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،‌ برنامه‌های خوبی برای این ایام طرح‌ریزی و اجرا شده و تاکنون هم میزان قابل توجهی از شهروندان یزد و مسافران نوروزی از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اند.

استاندار یزد یکی از برنامه‌های شاخصی که برای این ایام در نظر گرفته شده بود را ویژه برنامه‌های مهدوی و شاد اجرا شده در پیاده‌راه ولی عصر(عج)‌ دانست و خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه،‌ فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته بود که برخی از آنها کیفیت بسیار خوبی داشت.

فاطمی استقبال مردم از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه از جلمه بازارچه خیریه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که چنین برنامه‌هایی در طول سال هم برای شهروندان اجرا شود.

رضایت شهروندان و مسافران نوروزی، ‌اولویت اول اقدامات شهرداری است

ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد هم در این دیدار با اشاره به حضور خوب مسافران در سطح شهر یزد برای ایام نوروز اظهار داشت: الحمدالله اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته و فعالیت‌های متعددی از سوی شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی به کار گرفته شده خاطرنشان کرد: در تمام برنامه‌ها سعی بر این بوده که زمینه حضور و استفاده شهروندان یزد هم فراهم شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: به حمدالله اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و اولویت اول ما در مجموعه شهرداری یزد، ‌کسب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی است.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه پیاده‌راه حضرت ولی عصر(عج)،‌ برگزاری جشن‌های مختلف در نقاط مختلف شهر،‌ راه‌اندازی نوروزگاه‌ها در بخش‌های مختلف و با حضور جمع زیادی از شهروندان و مسافران نوروزی، ‌برگزاری برنامه‌های مختلف ویژه خانواده‌ها در نقاط مختلف به ویژه بوستان خانواده از جمله اقداماتی است که در سطح شهر و در ایام نوروز برگزار می‌شود.

منبع خبر