استعدادیابی نوجوانان و جوانان در جشنواره تفریحی و ورزشی در بوستان آزادگان تهران

با برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی ویژه گروه های خاص در بوستان آزادگان، استعدادیابی در رشته های فعال انجام شد. به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، با برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان آزادگان، نمایندگان برخی فدراسیون و هیئت‌‎های ورزشی حاضر در جشنواره از جمله تیراندازی، استعدادهای برتر […]

با برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی ویژه گروه های خاص در بوستان آزادگان، استعدادیابی در رشته های فعال انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، با برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان آزادگان، نمایندگان برخی فدراسیون و هیئت‌‎های ورزشی حاضر در جشنواره از جمله تیراندازی، استعدادهای برتر موجود در این جشنواره راشناسایی کردند.

پیمان تیموری مسئول غرفه ورزشی تیراندازی و تیرو کمان در این باره اظهار داشت: طی یک هفته‌ای که در این بوستان حاضر بودیم، ۱۰ نفر را به عنوان استعداد این رشته ورزشی شناسایی و به هیئت معرفی کردیم.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی فرصتی مناسب است تا از میان اقشار مختلف به خصوص کودکان کار و مدارس کم برخوردار استعدادهای جدید که امکان مطلوبی برای حضور در رویدادهای ورزشی ندارند را شناسایی کنیم.

گفتنی است  جشنواره تفریحی ورزشی بوستان آزادگان به مناسبت هفته تربیت بدنی از ۲۷ مهر ماه جاری در بوستان آزادگان برگزار و تا دوم آبان ماه جاری ادامه یافت. در این جشنواره رشته‌های مختلف از جمله تیروکمان، تیراندازی، دارت، سوارکاری، بازی های رایانه‌ای، بازی‌های فکری، فوتبال دستی، ماهیگیری، پرتاب پنالتی، منچ و مارپله و … با حضور گروه های خاص همچون کودکان سندروم داون، اوتیسم، کودکان آینده ساز(کودکان کار)، سالمندان، رهایافتگان، دانش آموزان مدارس کم برخوردار تهران و … برگزار شد.

منبع خبر