استفاده از ظرفیت‌های بوستان ولایت برای اشتغال کوتاه‌قامتان

جلسه هم‌اندیشی شهر کوتاه‌قامتان با حضور شهردار منطقه۱۹، چند تن از اعضای انجمن کوتاه‌قامتان و معاونین شهردار این منطقه برگزار شد. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن ابراز خرسندی از حضور و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی  کوتاه قامتان در سطح […]

جلسه هم‌اندیشی شهر کوتاه‌قامتان با حضور شهردار منطقه۱۹، چند تن از اعضای انجمن کوتاه‌قامتان و معاونین شهردار این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این جلسه مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن ابراز خرسندی از حضور و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی  کوتاه قامتان در سطح شهر گفت: گروهی از هم وطنان ما گرد هم جمع شده اند تا برای زندگی بهتر تلاش کنند و مانند بسیاری از مردم توانایی‌شان برای موفقیت در زندگی را  بکار گیرند.
او ادامه داد: با توجه به استعدادها و توانمندی های کوتاه قامتان، در راستای جلب مشارکت و توسعه  فعالیت های اجتماعی این عزیزان، ضمن احصاء ظرفیت های موجود بویژه در بوستان بزرگ ولایت خدماتی برای توسعه اشتغال و مهارت آموزی با حمایتهای دیگر نهادها انجام خواهد شد.
حمید ابراهیمی پایه گذار و موسس انجمن کوتاه قامتان نیز طی این نشست ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه خواستار مسئولیت پذیری اجتماعی هر چه بیشتر مدیران شهری نسبت به این قشر با احقاق حقوق شهروندی، مناسب سازی معابر شهری، ارائه خدمات شهری در اماکن عمومی ویژه این افراد و حمایت از کسب و کار و کار آفرینی آنها شد.

منبع خبر