استقرار نظام جامع مدیریت دانش در برج میلاد تهران

نخستین جلسه کسب دانش و تخصص مدیران شهرداری تهران با حضور ۱۳ مدیر از مجموعه برج میلاد و ۱۰ مهندس دانش تخصصی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی برج میلاد، این جلسه به منظور طراحی، ایجاد و استقرار نظام جامع مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در سطوح مختلف با همکاری […]

نخستین جلسه کسب دانش و تخصص مدیران شهرداری تهران با حضور ۱۳ مدیر از مجموعه برج میلاد و ۱۰ مهندس دانش تخصصی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، این جلسه به منظور طراحی، ایجاد و استقرار نظام جامع مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در سطوح مختلف با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران صبح امروز اول شهریور ماه در فضای باز مجموعه برج میلاد برگزار شد.

برج میلاد تهران از نخستین شرکت های شهرداری تهران است که اقدام به برگزاری این جلسات در میان مدیران و سپس کارکنان کرده است.

در جلسه صبح امروز، ۱۳ نفر از مدیران برج میلاد و ۱۰ نفر از مدیران و مهندسان دانش شهرداری تهران شرکت کردند و در قالب گفتگوی شفاهی به ذکر تجربیات، مهارت ها و دانش خود پرداختند.

به گفته عباس حیدری مدیرعامل شرکت برج میلاد، این جلسات با هدف بکارگیری دانش و تجربه کارکنان شهرداری تهران بویژه کارکنان در شرف بازنشستگی تشکیل و قرار است در قالب بسته های آموزشی تدوین و در میان کارکنان شهرداری تهران توزیع شود تا سطح توانمندی افراد مختلف در شهرداری افزایش یابد.

این جلسات قرار است در میان کارکنان سطوح مختلف برج میلاد تشکیل شود تا در نهایت در نظام جامع مدیریت دانش در اختیار افراد مختلف قرار گیرد.

منبع خبر