اضافه‌شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان از اضافه‌شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان خبر داد که مرحله‌به‌مرحله به ناوگان اضافه می‌شود. محمود ایرانمنش در نشست عمومی شورای شهر کرمان بر بررسی بیشتر جزئیات پروژه‌های عمرانی، اعتبارات و نحوۀ جذب آن‌ها در یک جلسه فوق‌العاده تأکید کرد و به ارائه […]

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان از اضافه‌شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان خبر داد که مرحله‌به‌مرحله به ناوگان اضافه می‌شود.

محمود ایرانمنش در نشست عمومی شورای شهر کرمان بر بررسی بیشتر جزئیات پروژه‌های عمرانی، اعتبارات و نحوۀ جذب آن‌ها در یک جلسه فوق‌العاده تأکید کرد و به ارائه مشکلات سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان در خصوص خطوط سرویس‌دهی، کمبود اتوبوس و راننده و لزوم حمایت شواری شهر از حمل‌ونقل عمومی شهر پرداخت.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان با بیان اینکه ۵۰ دستگاه اتوبوس به شهر کرمان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها مرحله‌به‌مرحله به ناوگان اضافه می‌شود.

وی به تعیین‌تکلیف و ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری و مطالبه جدی شورای‌ شهر از شهرداری و وزارت کشور در این حوزه اشاره و تأکید کرد: این موضوع را برای نماینده مردم در مجلس نیز مطرح کرده و درخواست دارم تا کارگران هرچه زودتر تبدیل‌وضعیت و شرکت‌های واسط حذف شوند.

منبع خبر