اضافه شدن هفت دستگاه خودرو به ناوگان آتش نشانی شهرداری فردیس

شهردار فردیس از خرید هفت دستگاه خودرو و تجهیزات آتش نشانی در راستای اقدام پیشگیرانه و ارتقای سطح ایمنی جهت خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان خبر داد.  محمد رضا آژیر گفت: شهرستان فردیس با وجود انبار نفت، بستر خطرات بسیاری است، به همین دلیل اقدامات لازم به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث […]

شهردار فردیس از خرید هفت دستگاه خودرو و تجهیزات آتش نشانی در راستای اقدام پیشگیرانه و ارتقای سطح ایمنی جهت خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان خبر داد.

 محمد رضا آژیر گفت: شهرستان فردیس با وجود انبار نفت، بستر خطرات بسیاری است، به همین دلیل اقدامات لازم به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه و احتمالی امری ضروری است.
او می‌گوید: مبلغ ۴۰میلیارد تومان جهت مناقصه خرید لوازم و تجهیزات آتش نشانی برآورد شده که تا پایان امسال دو دستگاه خودروی فوماتیک، سه دستگاه خودروی نیمه سنگین هشت تن، ۲ دستگاه خودروی سبک پیشروی حریق، خریداری و طی ماه‌های آتی به ناوگان عملیاتی آتش نشانی تحویل می‌شود.
به گفته شهردار فردیس طی فرایند تکمیل این مناقصه، هفت دستگاه خودرو به ناوگان عملیاتی آتش نشانی افزوده خواهد شد که با این آمار، ۵۰ درصد تجهیزات مورد نیاز حال حاضر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تکمیل و الباقی در بودجه سال آینده بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.
منبع خبر