اعتبار سه میلیارد ریالی برای ساماندهی تابلوهای معابر منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در حال انجام است. سید سلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی و مورد بهسازی […]

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در حال انجام است.
سید سلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی و مورد بهسازی و نوسازی قرار گرفتند.
وی افزود: با تلاش واحد زیباسازی منطقه در بازدیدهای محله‌محور در طرح ساماندهی تابلوهای معابر تاکنون ۱۰۰۰ تابلو معبر به‌منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان ساخته و نصب شده است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است، ادامه داد: طرح ساماندهی و یکسان‌سازی تابلوهای معابر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در حال انجام است.
وی افزود: عملیات نوسازی و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی در محله‌های زهران، کوهانستان، گلستان، سودان، جنیران، جروکان، گورتان و لادان تعویض شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
قاضی‌عسگر با اشاره به تابلوهای شناسایی معابر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیدا کردن نشانی محله‌ها و دیگر اجزای شهر، گفت: تابلوهای تعویض شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر یا خیابان است.

 

 

منبع: http://imna.ir/x7Mk8