اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریالی منطقه ۸ اصفهان برای آزادسازی ۴ گلوگاه‌

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود بافت‌های قدیمی و معابر کم‌عرض آن و تأثیر زیادی که این مکان‌ها در ترافیک و رفت‌وآمد دارد، در حال حاضر اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریالی برای بازگشایی چهار گلوگاه این منطقه پیش‌بینی شده است. غلی باقری افزود: در سال جاری بازگشایی گلوگاه‌ها در دستور کار شهرداری […]

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود بافت‌های قدیمی و معابر کم‌عرض آن و تأثیر زیادی که این مکان‌ها در ترافیک و رفت‌وآمد دارد، در حال حاضر اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریالی برای بازگشایی چهار گلوگاه این منطقه پیش‌بینی شده است.
غلی باقری افزود: در سال جاری بازگشایی گلوگاه‌ها در دستور کار شهرداری منطقه ۸ قرار دارد، با توجه به وجود بافت‌های قدیمی و عرض کم معابر آن و تأثیر زیادی که این مکان‌ها در ترافیک و رفت‌وآمد دارد، در حال حاضر اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریالی برای بازگشایی چهار گلوگاه پیش‌بینی شده است، همچنین ۱۲ پروژه زیباسازی برای سال جدید پیش‌بینی شده که تعدادی در حال اجرا و مابقی در مرحله تهیه طرح قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، احداث پیاده‌روها و مناسب‌سازی مسیر عابر پیاده یکی از رویکردهای مجموعه مدیریت شهری در مجموعه شهرداری اصفهان است، در تمام دنیا توسعه مسیرهای پیاده‌محور مطرح است تا عابران بتوانند بدون دغدغه از این مسیرها استفاده کنند و علاوه بر آن، فرهنگ‌سازی در راستای پیاده‌روی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه انجام شود.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: در سال جاری شش طرح و پروژه از جمله احیا و ساماندهی بافت‌های فرسوده‌، بازآفرینی مادی‌ها و مدیریت هوشمند ترافیکی و ساماندهی و احداث سرویس‌های بهداشتی در دستور کار داریم که در حال انجام یا تعیین پیمانکار است و در حال حاضر پیشرفت روند اجرای پروژه‌ها طبق برنامه بوده است.

 

منبع: http://imna.ir/x7NbC