اعزام دومین گروه از جهادگران منطقه ۲۲ تهران به پایانه مرزی خسروی

دومین گروه از جهادگران حوزه فرهنگی و خدماتی منطقه ۲۲ برای خدمات رسانی به زائران حسینی به پایانه مرزی خسروی اعزام شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، گروه دوم اعزامی به مرز خسروی گروهی ۱۵۰ نفره است که قرار است در دو گروه خدمات شهری و موکب ملت فعالیت داشته باشند. وحیدرضا محمدی […]

دومین گروه از جهادگران حوزه فرهنگی و خدماتی منطقه ۲۲ برای خدمات رسانی به زائران حسینی به پایانه مرزی خسروی اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، گروه دوم اعزامی به مرز خسروی گروهی ۱۵۰ نفره است که قرار است در دو گروه خدمات شهری و موکب ملت فعالیت داشته باشند.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در مراسم بدرقه جهادگران گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۵۰ نفر از جهادگران منطقه ۲۲ برای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران حسینی در پایانه مرزی در سه گروه اعزام می شوند که فعالیت گروه نخست به پایان رسیده است و گروه دوم امروز به این منطقه اعزام می شوند.

وی افزود: باتوجه به استقبال باشکوه هموطنان برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حسینی از مسیر پایانه خسروی گروه سوم جهادگران بعد از پایان مراسم اربعین اعزام می شوند.

محمدی ادامه داد: قرار است جهادگران این منطقه که بخشی قابل توجهی از شهروندان ساکن در این منطقه هستند تا ۳۰ شهریور ماه در پایانه خسروی مشغول به فعالیت باشند.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان شد: مسیر صد کیلومتری محدوده شهرقصر شیرین تا پایانه خسروی خدمات رسانی آن بر عهده مدیریت شهری منطقه ۲۲ است که باتوجه به نیاز خدماتی در آن سوی مرز خسروی خدمات رسانی جهادگران به خانقین عراق نیز صورت گرفته است.

منبع خبر