اعلام برنامه‌های شهرداری همدان در دهه فجر

شهردار همدان از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه به‌مناسبت گرامیداشت فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. سیدمسعود حسینی، شهردار همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری ۳۱ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: تزئین […]

شهردار همدان از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه به‌مناسبت گرامیداشت فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری ۳۱ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: تزئین شهر با ریسه و پرچم‌های جمهوری اسلامی، چاپ و نصب بیلبورد و عرشه پل، نصب المان‌های انقلاب، دهه فجر و موضوعات مرتبط در اقصی نقاط شهر، برگزاری سلسله جشن‌های عبادت و بندگی هر روزه از ۹ تا ۲۸ بهمن‌ماه در تالار قرآن، اجرای نمایش‌های میدانی و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله این برنامه‌هاست.

وی یادآور شد: معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، خاطره‌گویی انقلاب با حضور شخصیت‌های انقلابی استان و نشست‌های بصیرت‌افزایی، برگزاری عصر شعر، عصر خاطره، نشست‌های تخصصی ادبی با موضوع انقلاب اسلامی و نشست و خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در فرهنگسراها و سرای محلات شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های ایام‌الله ده فجر است که توسط شهرداری همدان با همکاری سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

حسینی از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در پیاده‌راه‌ها و سایر نقاط استان خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در دو بخش ویژه پرسنل و عموم اشاره کرد و گفت: این برنامه توسط باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برگزار می‌شود.

شهردار همدان در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب به‌منظور تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره در حوزه‌های مختلف رادیو مدرسه انقلاب، تماشاخانه مدرسه انقلاب، نشریه مدرسه انقلاب، کارافزار(اپلیکیشن مدرسه انقلاب)، ایده و ابتکارات در روایت انقلاب با مشارکت انجمن اسلامی دانش‌آموزان در شهرداری منطقه ۴ برگزار می‌شود.

وی همچنین به ایجاد ۱۴ غرفه فرهنگی، تبلیغی و توزیع محصولات فرهنگی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: پخش سرودهای انقلابی در پیاده‌راه‌های همدان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

منبع خبر