افتتاح ایستگاه آتش نشانی گویم و فرهنگسرای معلولان شیراز در هفته دولت ۱۴۰۱

رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز از افتتاح ایستگاه آتش نشانی گویم و فرهنگسرای معلولان در هفته دولت ۱۴۰۱ خبر داد. علیرضا اسکندری با تاکید بر این مطلب که رویکرد کمیسیون در دوره ششم توجه به تمام نیاز‌های عمرانی و خدماتی شهر است و در تعریف پروژه‌ها تنها به ساخت رینگ‌های ترافیکی و تقاطع بسنده […]

رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز از افتتاح ایستگاه آتش نشانی گویم و فرهنگسرای معلولان در هفته دولت ۱۴۰۱ خبر داد.

علیرضا اسکندری با تاکید بر این مطلب که رویکرد کمیسیون در دوره ششم توجه به تمام نیاز‌های عمرانی و خدماتی شهر است و در تعریف پروژه‌ها تنها به ساخت رینگ‌های ترافیکی و تقاطع بسنده نکرده است گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه آتش نشانی گویم، بعنوان تکلیف شهرداری شیراز تعریف شده است.

او گفت: پروژه آتش نشانی گویم بعد از ۶۷ ماه کلنگ زنی و انجام پروژه در حال حاضر تنها ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به موقعیت قرار گیری این ایستگاه در محور شمالغرب و افتتاح ازاده راه شیراز و اصفهان و ترافیک آن، تکمیل و افتتاح پروژه بسیار حیاتی است.

ریس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اهمیت خواندن افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی و نیاز سنجی این شهر به ۳۲ ایستگاه براساس استاندار‌ها است گفت: تکمیل این پروژه هر گونه وقفه در خدمات امداد و نجات را کاهش می‌دهد.

اسکندری گفت: با توجه مطرح کردن این موضوع در ۵۸ مین جلسه صحن علنی و با تصویب شورا، شهرداری شیراز مکلف به افتتاح پروژه آتش نشانی گویم در هفته دولت سال ۱۴۰۱ شد.

او گفت: با توجه به افتتاح پروژه در هفته دولت سال ۱۴۰۱ شهرداری شیراز مکلف است کلیه تجهیزات منقول و غیر منقول این پروژه را تهیه تا در زمان افتتاح به صورت کامل از پروژه بهره برداری صورت پذیرد.

اسکندری همچنین درباره طرح کمیسیون عمران درباره یکی از تکالیف شهرداری مبنی بر تکمیل و افتتاح فرهنگسرای معلولین در صحن علنی شورا گفت: فرهنگسرای معلولین با هدف برآورده کردن نیاز‌های فرهنگی و ورزشی قشر معلولین تعریف و در حال احداث است.

رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه این پروژه ساختمانی جز تکالیف شهرداری برای تکمیل این پروژه ساختمانی اثر گذار است گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه تمام، سرمایه‌های شهر هستند که باید نسبت به تکمیل آن اهتمام ویژه از سوی شهرداری صورت بگیرد.

اسکندری گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۵۰ درصد است که پیشنهاد کمیسیون عمران برای افتتاح در هفته دولت ۱۴۰۱ (شهریورماه) است، با توجه به پیشرفت فیزیکی می‌توان بجای بهمن ماه ۱۴۰۱ این پروژه را در شهریورماه تکمیل و به شهروندان فهیم شهر شیراز تقدیم کرد.

منبع خبر