افتتاح بوستان و میدان شهدای مالیات ملارد

شهردار ملارد از افتتاح بوستان و میدان شهدای مالیات خبر داد. همزمان با روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه میدان و بوستان شهدای مالیات افتتاح و به بهره برداری رسید.  این مراسم با حضور دکتر منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر صالحیان مدیرکل مالیات بر ارزش […]

شهردار ملارد از افتتاح بوستان و میدان شهدای مالیات خبر داد.

همزمان با روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه میدان و بوستان شهدای مالیات افتتاح و به بهره برداری رسید.

 این مراسم با حضور دکتر منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر صالحیان مدیرکل مالیات بر ارزش افزوده شهر واستان تهران، مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، جابر کریمی فرماندار ملارد، حجت الاسلام خوبانی امام جمعه و مدیریت شهری ملارد برگزار شد و به بهره برداری شهروندان عزیز ملارد بخصوص ساکنین شهرک‌ ملارد ویلای شمالی رسید.

شهردار ملارد با اشاره به خبر فوق اظهار داشت: شهر و شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران، یکی از شهرهای نسبتا نوین منطقه است که باوجود محدودیت های زیاد، مسئولین و مدیران آن عزم خود را جزم کرده اند تا به هر نحوه ممکن رفاه و آسایش حداکثری را با امکانات موجود برای شهروندان خود فراهم سازند.

مهندس محمد بهمنی در تشریح خبر گفت : توزیع عادلانه فضای سبز در محلات ضرورت است و همه شهروندان باید امکان دسترسی لازم به بوستان‌ها و فضای سبز را در کوتاه‌ترین فاصله از محل سکونت خود داشته باشند، در همین راستا شهرداری ملارد با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس بخصوص شهدای کارمند طی مراسمی یکی از میدان‌ها و بوستان‌های شهر را با نام شهدای مالیات احداث و به افتتاح و به بهره برداری رساند .

وی در ادامه افزود ؛ احداث،بسط و گسترش فضای سبز نیازی استراتژیک و ضامن بقای زیست انسانی در شهرها می باشد به نحوی که پس از شکل گیری شهرداری ها در راستای رسیدگی و مدیریت زندگی اجتماعی، سازمان سیما،منظر و فضای سبز را یکی از بخش های مهم و استراتژیک این نهاد قرار دادند. شهرداری ملارد در یک عملیات جهادی با بازه زمانی کمتر از ۲۴ ساعت نسبت به طراحی و اجرای میدان و بازسازی و ساماندهی فضای سبز ،  بوستان شهدای مالیات اقدام نمود .

مدیریت شهری ملارد تصریح کرد: این روزها انجام خدمات عمرانی و فراهم کردن امکانات رفاهی در برخی از شهرها برای مدیریت شهری به مراتب سخت تر و دشوارتر از احداث شهرهای جدید و نوساز است. تلاش سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرملارد در راستای افزایش سرانه های فضای سبز شهری و متعادل کردن نسبت سطح فضای سبز به فضای سخت (بتن، آسفالت و…) می باشد که منجر به افزایش بوستان های محله ای بیش از پیش شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در اجرای این پروژه معاونت های خدمات شهری ، امورزیربنایی و ترافیک و سازمان سیما منظر و فضای سبز در یک همکاری ستودنی تمام امکانات خود را بکار بستند تا گامی دیگر در جهت تحقق امکانات رفاهی شهروندان ملاردی برداشته شود.

وی ادامه داد و گفت: پروژه های عمرانی-خدماتی شهر ملارد براساس اولویت بندی نیاز شهروندان اجرایی خواهد شد.

 مهندس بهمنی در خاتمه یادآور شد: مدیریت شهری ملارد در بدو ورود با یک رویکرد و نگاه فرهنگی و رفاهی کار خود را شروع کرد و قدم های  خوبی در راستای توسعه زیرساخت های فضای های فرهنگی، ورزشی و سرانه فضای سبز از جانب شورا و شهرداری برداشت ، ولیکن نسبت به حجم و مشکلات و مباحثی که در شهرستان ملارد وجود دارد می طلبد کارهای بیشتری در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی صورت بگیرد و این مهم نیازمند یک همکاری بین نهادی فرهنگی در سطح شهرستان است تا بتوانیم مشکلات شهر ملارد را به یاری حق تعالی مرتفع کنیم .

منبع خبر