افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی در شهر قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با آغاز سفر های نوروزی ، ستاد استقبال از مسافرین نوروزی و تسهیلات سفر شهرداری قاین با حضور اعضای شورای شهر قاین و مسئولین در بوستان امام علی ع در مجاورت بلوار امام رضا(ع) […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با آغاز سفر های نوروزی ، ستاد استقبال از مسافرین نوروزی و تسهیلات سفر شهرداری قاین با حضور اعضای شورای شهر قاین و مسئولین در بوستان امام علی ع در مجاورت بلوار امام رضا(ع) و در مسیر زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا ع افتتاح و آماده بهره شد .

دکتر غلام پور شهردار قاین در آیین افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ، بخشی از فعالیت شهرداری را در آستانه بهار از جمله کاشت گل و گیاه، زیبا سازی منظر شهری ، ساخت و جانمایی المان های شهری ، نصب بنرهای راهنمایی مسافرین نوروزی و تبریک سال نو در مسیر بلوار امام رضا ع و سطح شهر ، رنگ آمیزی جداول، راه اندازی آبنماهای سطح شهر و …. اشاره نمود.

وی از آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قاین جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی خبر داد و گفت در کنار ستاد بازارچه از صنایع دستی و سوغات، چادر عشایری ، چادر اسکان مسافرین ، توزیع آب جوش رایگان برای مسافرین ، ایستگاه هلال احمر و اجرای برنامه های فرهنگی در این ایام از جمله خدمات در ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری قاین است .

شهردار قاین از ادارات میراث فرهنگی ، صنایع و گردشگری ، امور عشایری، هلال احمر که در اجرای ستاد با شهرداری قاین همراهی نمودند نیز قدردانی نمود . در ادامه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی شهر قاین ، شهردار و مسئولین، بازارچه صنایع دستی افتتاح و بهره برداری رسید.