افتتاح طرح های عمرانی جدید کام مردم نجف آباد را شیرین کرد

با تلاش های صورت گرفته در مدیریت شهری نجف آباد به زودی طرح های شاخص و محله محور در مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد به ارزش ۱۶۲میلیارد تومان بهره برداری می شود . شهردار نجف آباد با اشاره به اینکه تاکنون ۵ دوره طرح های مدیریت شهری این شهر با بهره برداری از طرح […]

با تلاش های صورت گرفته در مدیریت شهری نجف آباد به زودی طرح های شاخص و محله محور در مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد به ارزش ۱۶۲میلیارد تومان بهره برداری می شود .

شهردار نجف آباد با اشاره به اینکه تاکنون ۵ دوره طرح های مدیریت شهری این شهر با بهره برداری از طرح های مختلف دراختیار شهروندان قرار گرفته است از بهره ‌برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور مناطق پنج گانه مجموعه مدیریت شهری در قالب قسمت ششم جریان خدمت و به ارزش ۱۶۲ میلیارد تومان در آینده ای نزدیک خبر داد.

عبدالرسول امامی افزود :در دوره ششم بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی در نجف آباد بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید ناوگان های جدید اتوبوس را نیز در دستورکار داریم .

وی انجام عملیات روکش آسفالت بلوار الغدیربا هزینه ۴۰ میلیارد ریال ، افتتاح طرح دفع آب های سطحی بلوار ولیعصر(عج) و خیابان های شهید ابوالقاسمی، گلبهار شرقی و ۲۲بهمن جنوبی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال ، افتتاح طرح احداث خیابان ابوالقاسم پاینده با هزینه ۵۰میلیارد ریال ، شروع عملیات فاز۲ ساختمان تجاری روی رمپ میرداماد (نازک کاری) با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال و افتتاح طرح دفع آب های سطحی بلوار شهیدان حجتی با هزینه بیش از ۵ میلیارد ریال را از مهمترین طرح های قسمت ششم جریان خدمت در منطقه دو دانست.

امامی از شروع عملیات ساماندهی ترافیکی میدان معلم با هزینه ۱۰۰میلیارد ریال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی منطقه سه یاد کرد و افزود: افتتاح سپتیک تقاطع بلوار آزادگان و شهید ربیعیان با هزینه ۱۰ میلیارد ریال شامل خاکبرداری، بلوک چینی، قالب بندی، آرماتور گذاری، انجام می شود.

وی از ساماندهی خیابان مفتح با هزینه ۳۷میلیارد ریال، لوله گذاری شبکه پساب فاضلاب با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، ساماندهی روشنایی بلوارشورا و دیگر معابر با هزینه ای بالغ بر ۵/۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شروع عملیات فاز۲ ساختمان اداری و فرهنگسرای کوثر منطقه با هزینه اجرایی ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان طرح های شاخص و محله محور قسمت ششم جریان خدمت در منطقه چهار یاد کرد .

امامی بهره برداری از روشنایی بوستان های سطح منطقه با هزینه ۵ میلیارد ریال و شرو ع عملیات فاز ۲ فرهنگسرای آیت الله عالم با هزینه اجرایی ۲۵۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح ها دانست و افزود:مجموعه عملیات اجرای روکش آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد با تُناژ بیش از ۱۲هزار تن و هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.

شهردار نجف آباد ،افزود: با توجه به نیاز مبرم شهروندان به خودروهای جدید درناوگان حمل‌ونقل عمومی ،مدیریت شهری در راستای بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی وتزریق خودروهای بازسازی شده در این حوزه اقدام به اضافه کردن ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۳۴ دستگاه ون جدید و بازسازی ۱۰دستگاه اتوبوس خطوط شهری با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال نموده است که به زودی به ناوگان نجف باد اضافه میشوند.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال ۱۹۰هزارمترمربع زیرسازی، لکه گیری و آسفالت ۷۵هزار مترمربع معابر مناطق پنج گانه نجف آباد انجام شده است افزود: امسال بیش از ۷۵ هزار مترمربع از معابر خاکی مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد آسفالت شده اند ومجموعا چهارهزار متر طول کانیو و بیش از ۲۲هزار متر طول جدول‌گذاری صورت گرفته است.

امامی همچنین از حفر ۹۵۳ متر مسیر جذب آب های سطحی به عنوان راهکار عملی هدایت آب های ناشی از بارش های فصلی یاد کرد و افزود: امسال حدود ۲هزار تُن آسفالت در مناطق مختلف شهری نجف آباد استفاده شده است و بیش از ۱۵هزار مترمربع از معابر شهر پیاده‌رو سازی و بلوک‌فرش شده اند.

منبع: https://raby.ir/?p=1032496