افتتاح قرارگاه جهادی شهرداری سعیدآباد

قرارگاه جهادی شهید مظفری با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود در سعید آباد افتتاح شد. مراسم معارفه اعضای قرارگاه جهادی شهید مظفری و افتتاح پایگاه بسیج شهرداری سعیدآباد جاجرود با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود مسئولان دیگر برگزار و احمد زمان‌پور شهرداری این شهر ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: سعیدآباد شهری ثروتمند […]

قرارگاه جهادی شهید مظفری با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود در سعید آباد افتتاح شد.

مراسم معارفه اعضای قرارگاه جهادی شهید مظفری و افتتاح پایگاه بسیج شهرداری سعیدآباد جاجرود با حضور فرمانده سپاه شهرستان پردیس، بخشدار جاجرود مسئولان دیگر برگزار و احمد زمان‌پور شهرداری این شهر ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: سعیدآباد شهری ثروتمند و محروم  است و طی سه ماه اخیر که به این شهر آمدیم و طی بررسی‌های انجام شده متاسفانه از بسیاری از شاخصه‌های این شهر محروم و مظلوم واقع شده است.

شهردار سعیدآباد گفت: امروز در کنار امورات شهرداری قرارگاه جهادی شهید مظفری را به منظور محرومیت زدایی و عملی شدن گام دوم انقلاب با همراهی اعضای شورای اسلامی این شهر افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز پایگاه بسیج ادارات شهرداری سعیدآباد افتتاح می‌شود، تاکید کرد: سعیدآباد پیشانی شهر تهران است اما در تمام حوزه‌ها این شهر عقب‌ماندگی‌های بسیاری دارد و زمینه کار برای افراد جهادی فراهم است.

در ادامه این نشست سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  با توجه به شرایط کنونی کشور در استان ها، شهرها و بخش‌ها قاعتا این انتظار و توقع بجای مردم است که شاهد یک تحول خوب و اثربخش باشند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: با توجه به معضلات و مشکلاتی که در جامعه است باید تحولی را رقم زده و فضای خدمت را فراهم کرده و گره ها را باز کنیم.

با نگرش جهادی و انقلابی مشکلات حل می‌شود

وی با بیان اینکه برای رفع این مشکلات چاره‌ای به جز این نداریم که با یک نگرش جهادی و انقلابی وارد میدان شویم، ابراز کرد: در این نگرش و تحول که با روحیه جهادی مسوولان رقم می‌خورد، یکی از ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذاری که می‌تواند ما را در تحقق اهدافمان در راستای خدمت به مردم برساند استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

گرمابدری افزود: تمام مشکلات به دست مسوولان باز نمی‌شود و باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم زیرا بسیاری از مشکلات به دست مردم رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: وظیفه مسوولان کار و خدمت است و این مسوولیت‌ها و بستری که برای خدمت فراهم شده فرصتی برای مدیران است.

وی اضافه کرد: نباید به اندازه و جایگاه پست‌های خود نگاه کنیم بلکه به تعهد و تلکیف خود در این پست توجه داشته باشیم زیرا آنچه باقی می‌ماند عمل ما است و نه پست، مقام و جایگاه ما ماندگار نیست.

گرمابدری با بیان اینکه در جایگاهمان قدر خدمت به مردم را بدانیم و در این امتحان به مردم خدمت کنیم، عنوان کرد: امروز در سعیدآباد مردم گرفتاری‌های زیادی داشته و دارای مشکلات و گره‌های اساسی در حوزه خدمات  شهری هستند.

وی ادامه داد: مدیران باید به تک تک شهروندان سعیدآباد پاسخ بدهند زیرا شهروندان انتظار دارند مسوولان با برنامه ریزی این مشکلات را حل کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: با تدوین برنامه و چشم انداز، این شهر از این مشکلات نجات پیدا می‌کند امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و به مردمی که به شدت تشنه خدمت هستند کمک کنیم.

وی تصریح کرد: خدا از مسبیین وضیعت فعلی کشور نمی‌گذرد زیرا بلایی بر فضای کشور آوردند که تمام مشکلات به هم گره خورده زیرا با نگاهی غربی به میدان آمدند و امروز باید با نگاهی جهادی و انقلابی مشکلات را حل کرد.

گرمابدری افزود: مسوولی که به دنبال باج  گرفتن و دلالی است هیچگاه مشکلات نیازمندان را درک نمی‌کند زیرا در وجودش مال حرام نهادینه شده و نمی‌تواند گرفتاری مردم را درک کند.

وی ادامه داد: یکی از مسوولان دولتی که چند سال قبل دستگیر کرده بودیم نقل می‌کرد، بار اولی که در این مسیر افتادم ترسیدم اما این پول بهم مزه داد و در ادامه به باتلاق افتاده خود را گرفتار کردم و اینگونه فرصت را از دست دادم.

گرمابدری افزود: با تدبیر صورت گرفته امروز مجموعه بسیج شهرداری سعید آباد راه اندازی می‌شود و اینکه ما در مجموعه خود بیش از ده‌ها میلیون بسیجی در قشرها و محلات مختلف سازماندهی شده و به میدان آمده و به انقلاب و اسلام خدمت می‌کنند قابل تحسین است‌.

گرمابدری تصریح کرد: معتقدیم بسیاری از مشکلات این شهر قابل حل است زمانی که بین مسوولان و مردم پیوندی محکم و اتحاد برقرار شود.

وی ادامه داد: با یک کار تشکیلاتی، برنامه ریزی خوب و نظارت دقیق، همچنین انجام کار عملیاتی در میدان میتوانیم عملیات فرهنگی و جهادی را برای شکوفایی پویایی این شهر انجام دهیم.

با نگاه جهادی جاجرود پیشرفت می‌کند

در ادامه سیدرضا محسنیان بخشدار جاجرود ضمن تقدیر از این اقدام موثر و انقلابی، اظهار کرد: اولین قدم شهردار جهادی که افتتاح قرارگاه جهادی است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با این نگرش جهادی جاجرود در جهت رشد و توسعه قرار گرفته و مشا خیر و برکت باشد.

بخشدار جاجرود گفت: نگاه ویژه‌ای باید به مردم و شهر سعید آباد وجود داشته باشد زیرا مردم در شهر تازه تاسیس با کمترین امکانات و بیشترین مشغله زندگی می‌کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در سال جاری در حد توان برای مردم خدماتی ارزنده را رقم بزنیم  و این با تلاش مضاعف و همت شهردار و اعضای شورای به صورت همدل رقم خواهد خورد.

محسنیان خطاب به مدیران ادارات، بیان کرد: مسوولان باید غم مردم را به جان بخرند زیرا هرچه برای مردم کار انجام شود کم است و زمانی که مسوولیت را پذیرفتیم باید به صورت مستمر و شبانه روزی برایشان کار کنیم.

در ادامه این نشست حکم مسوولیت احمد زمانپور به عنوان فرمانده قرارگاه جهادی شهید زمانپور که توسط شورای جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدای(ع) استان تهران و سرهنگ مجید دهرویه مسوول این سازمان صادر شده بود، توسط مسوولان اهدا شد.

سپس احکام دکتر سیدمهدی خادم معاون اجرایی، دکتر فرید قربانی مشاور و محمد جلیلی به عنوان مشاور قرارگاه شهید مظفری و حکم مسعود حسنوند به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهرداری جاجرود اهدا و در پایان این پایگاه افتتاح شد.

منبع خبر