افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند

آیین افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی وشهرستان رباط کریم در شهر پرند برگزار شد. حمید رضا اله یاری شهردار پرند روز پنچشنبه در حاشیه افتتاح طرح ها گفت : توسعه متوازنِ زیرساخت […]

آیین افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی وشهرستان رباط کریم در شهر پرند برگزار شد.

حمید رضا اله یاری شهردار پرند روز پنچشنبه در حاشیه افتتاح طرح ها گفت : توسعه متوازنِ زیرساخت ها در کلیه مناطق سطح شهر در اولویت قرار دارد وبر این اساس  نیازهای اساسی شهروندان، ۶ پروژه عمرانی در فازهای مختلف پرنداجرا می شود

وی به  کلنگ زنی پروژه احداث بازار میوه و تره باردر  فاز ۶ اشاره کرد و گفت: این پروژه  در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع است که برای رفاه حال مردم شهر پرند می باشد دیده شده است.

وی افزود :باتوجه به افزایش جمعیت و ارتقا سرانه ورزشی شهر پرند مدیریت شهر کلنگ زنی چمن مصنوعی و خوابگاه ورزشی واقع در فاز ۶ جمعا به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع را در دستور کار خود قرارداد.

شهردار پرند با اشاره به برخی دیگر از این طرح ها ادامه داد:تجهیز ساختمان جدید شورای اسلامی شهر با اعتبار ۵ میلیارد ریال واقع در جنوب فاز ۳ به متراژ ۵۵۰ متر مربع یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری بود که امروز به دست مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

الله یاری به ایجادفضای ورزشی درنقاط مختلف اشاره کردو افزود: زمین چمن مصنوعی جنوب فاز ۳ به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتبار۲۰میلیارد ریال یکی دیگر از پروژه هایی است که امروز کمتر از سه ماه بدون واگذاری به بخش خصوصی افتتاح و مستقیم مورد بهره برداری مردم قرارگرفت.

وی در ادامه در جهت رفاه حال شهروندان ایجاد پایانه اتوبوسرانی داخلی ریل باس فاز یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و حسینیه شهرداری پرند در فاز صفر به مساحت ۳۰۰ متر مربع با اعتبار۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

منبع خبر