افتتاح پردیس سینمایی قرچک همزمان با هفته دولت

شهردار شهرستان قرچک از افتتاح پردیس سینمایی این شهر در هفته گرامیداشت دولت خبر داد. محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرچک فاقد سالن سینما است، گفت: مردم عزیز قرچک شایسته امکانات مناسب و بیشتری هستند که در این راستا مدیریت شهری در تلاش است که […]

شهردار شهرستان قرچک از افتتاح پردیس سینمایی این شهر در هفته گرامیداشت دولت خبر داد.

محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرچک فاقد سالن سینما است، گفت: مردم عزیز قرچک شایسته امکانات مناسب و بیشتری هستند که در این راستا مدیریت شهری در تلاش است که پردیس سینمایی مجهز و چندمنظوره را در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری برساند.

وی بابیان اینکه پردیس سینمایی شامل سه سالن مجهز نمایش است، اظهار کرد: شهرداری قرچک با در نظر داشتن معضل کمبود زیرساخت‌های فرهنگی شروع به ساخت پردیس سینمایی کرده است و برای تحقق چشم‌انداز توسعه این حوزه، مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شهردار قرچک گفت: پردیس سینمایی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای یک هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر بیش از ۵ میلیارد تومان به همراه بخش‌های فرهنگی، هنری و تفریحی است.

خرمی شریف با توجه به تکمیل پروژه ها در سال جاری اظهار داشت:  امیدواریم با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در هفته گرامیداشت دولت شاهد افتتاح این مجتمع فرهنگی باشیم تا رضایتمندی شهروندان از سوی مجموعه مدیریت شهری حاصل شود.

منبع خبر