افتتاح پیست دوچرخه سواری بانوان در مجموعه فرهنگی و تفریحی پارک بعثت دزفول

پیست دوچرخه سواری بانوان در مجموعه فرهنگی و تفریحی پارک بعثت دزفول با حضور شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول و معاونین و کارکنان شهرداری در پارک بعثت افتتاح شد. دکتر عیسی زاده شهردار دزفول در حاشیه افتتاحیه گفت: پارک بعثت که قدمت ۱۰ساله دارد از نظر فضای سبز ،وسعت مناسب و امکانات مناسب […]

پیست دوچرخه سواری بانوان در مجموعه فرهنگی و تفریحی پارک بعثت دزفول با حضور شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول و معاونین و کارکنان شهرداری در پارک بعثت افتتاح شد.

دکتر عیسی زاده شهردار دزفول در حاشیه افتتاحیه گفت: پارک بعثت که قدمت ۱۰ساله دارد از نظر فضای سبز ،وسعت مناسب و امکانات مناسب برای استفاده بانوان جامعه است.

وی گفت: امروز افتتاحیه پیست دوچرخه سواری بانوان به صورت ویژه و اختصاصی در ساعاتی از روز در اختیار بانوان قرار میگیرد برای استفاده آنها است.

عیسی زاده گفت: این برنامه شروعی است برای فعالیت های شهرداری دزفول که محیط هایی را متناسب سازی بکند، با توجه به نیازی که داریم پارک های برای کودکان، بانوان، توانمندان معلولین و جانبازان اختصاص دهیم.

وی گفت: افتتاحیه این پیست به عنوان یک سرآغاز و یک شروع برای متناسب سازی فضای سبز در نظر میگیریم.

وی در آخر گفت خوشبختانه امروز شاهد بانوان هستیم که برای دوچرخه سواری و فعالیت ها در فضایی متناسب و همینطور از نظر فعالیت های امنیتی ،مسائل شرعی و اجتماعی حضور پیدا کنند.

منبع خبر