افتتاح ۳ طرح شهرداری دولت آباد اصفهان همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ندای برخوار؛ در آغاز هفته دولت، سه طرح عمرانی شهرداری دولت آباد با حضور مسئولان شهری و شهرستانی با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. شهردار دولت آباد گفت: پارکینگ شهرداری در زمینی با هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت، ۲۱ میلیارد […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ندای برخوار؛ در آغاز هفته دولت، سه طرح عمرانی شهرداری دولت آباد با حضور مسئولان شهری و شهرستانی با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
شهردار دولت آباد گفت: پارکینگ شهرداری در زمینی با هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت، ۲۱ میلیارد تومان هزینه و ظرفیت ۶۰ خودرو از امروز مورد بهره‌برداری شهروندان قرار می‌گیرد.
محمدحسن یاری افزود: پارکینگ غدیر در زمینی با دو هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت، ۲۸ میلیارد تومان هزینه و ظرفیت ۱۲۰ خودرو امروز افتتاح شد.
کنار گذر بلوار حضرت آیت‌الله ناصری دولت آبادی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۱۶ متر با ۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
وی اظهار کرد: برای احداث پارکینگ‌ها عملیات آزادسازی، زیرسازی، محوطه‌سازی، زیباسازی و آسفالت انجام شده و برای احداث کنارگذر بلوار حضرت آیت‌الله ناصری علاوه بر آزادسازی و زیرسازی، عملیات پیاده‌رو سازی، فضای سبز، باند دوچرخه سواری و آسفالت نیز انجام شده است.