افتتاح ۵ پروژه عمرانی در پایتخت طی یک ماه آتی

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۵ پروژه عمرانی دیگر را نیز در تهران افتتاح خواهیم کرد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از شهر؛ پروژه بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی» و «رونمایی از ناوگان […]

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۵ پروژه عمرانی دیگر را نیز در تهران افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از شهر؛ پروژه بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی» و «رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین» معاونت فنی و عمرانی در صد و شانزدهمین پویش امید و افتخار در روز -شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳- با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، مهدی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و برگزار شد.

صداقتی در ابتدای این رویداد اظهار کرد: امروز شاهد اولین افتتاح سال ۱۴۰۳ و در منطقه ۲۰ هستیم. در سال ۱۴۰۱ دوربرگردان شهید آوینی را در دستور کار داشتیم. به فال نیک می گیریم که اولین پروژه افتتاحی سال جاری را از این منطقه و از جوار بارگاه ملکوتی سید الکریم شروع می‌کنیم که انرژی مضاعفی را برای ادامه مسیر به ما خواهد داد. حجم عملیات ما در امسال دو برابر سال ۱۴۰۲ خواهد بود. در سال جاری ۲۶ تقاطع را در نظر داریم که افتتاح کنیم که این نشان از حجم بالای کار ما دارد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۵ پروژه عمرانی دیگر را نیز در تهران افتتاح خواهیم کرد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته چنین نبود.

وی با بیان اینکه پروژه امروز چند شاخصه مهم دارد که آن را متمایز می کند، خاطرنشان کرد: از هندریل ها و قرنیزهای بتنی در این تقاطع استفاده شده است. پوشش این تقاطع جدید و از یک شرکت دانش بنیان است که هم نمای زیبایی به پروژه داده و هم کیفیت کار را بالاتر برد. در اجرای پروژه ۶ هزار تن آسفالت ریخته و ۲۴ تیر بتنی نصب شده است.

صداقتی گفت: امروز در کنار افتتاح پروژه عمرانی شاهد رونمایی ۲۰ دستگاه تریلر کمپرسی برای تقویت ناوگان ماشین آلاتی سازمان مهندسی عمران هستیم که سال گذشته خریداری شد و علی رغم تغییرات ارزی در ابتدای سال جاری وارد مدار فعالیت شد.

وی در پایان تاکید کرد: حمل مصالح یکی از موضوعاتی است که مشکل ساز بود و تقویت این ناوگان این معضل را رفع می‌کند. یک میلیون و ۵۰۰ تن مصالح حجم زیادی است که با این تدبیر توانستیم این ریسک را کنترل کنیم. در سال ۱۴۰۲ تجهیزات دیگری را نیز با همراهی شهرداری و معاونت مالی به ناوگان اضافه کردیم که در کنار دو دستگاه کارخانه آسفالت خریداری شده در سال گذشته به تولید آسفالت کمک می‌کند.