افزایش تعاملات بیشتر با شهرداری ها به ارتقاء مدیریت شهری کمک می کند

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با شهردار فلاورجان بیان کرد: تلاش داریم با افزایش تعاملات بیشتر با شهرداری ها به ارتقاء مدیریت شهری در استان کمک کنیم. به گزارش بلدیه آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری، رسول جهانگیری به منظور هم افزایی و تسریع در ارائه خدمات […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با شهردار فلاورجان بیان کرد: تلاش داریم با افزایش تعاملات بیشتر با شهرداری ها به ارتقاء مدیریت شهری در استان کمک کنیم.
به گزارش بلدیه آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری، رسول جهانگیری به منظور هم افزایی و تسریع در ارائه خدمات با حضور در شهرستان فلاورجان با شهرداران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان همیاری به عنوان پشتیبان و حمایت گر شهرداری های استان با اشاره به نقش تسهیل گری سازمان گفت: در مسیر مساعدت و پشتیبانی از شهرداری ها از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و با همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آماده همکاری هستیم.
جهانگیری هدف از سفرهای شهرستان و برگزاری جلسات با شهرداران را هم افزایی سازمان با شهرداران در جهت ایجاد تعامل و هم افزایی در فضای سالم دانست و بر اصل شفاف سازی عملکرد سازمان تاکید کرد.
در این نشست برخی از مسائل و موضوعات شهرداری های شهرستان فلاورجان مطرح شد و انتقال تجربیات و حرکت به سوی انسجام و تعامل بیشتر در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و شهردار فلاورجان و دیگر شهرداران شهرستان نیز به بیان نقطه نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند.