داود بختیاری خبرداد؛

افزایش نیمکت در بوستان های شمالی منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، شهردار ناحیه شش منطقه۲۲ از نصب نیمکت های بیشتر در پارک‌های سطح ناحیه خبر داد. داود بختیاری گفت: با هدف خدمات رسانی در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان و ایجاد مبلمان شهری نیمکت های بیشتری در بوستان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، شهردار ناحیه شش منطقه۲۲ از نصب نیمکت های بیشتر در پارک‌های سطح ناحیه خبر داد.
داود بختیاری گفت: با هدف خدمات رسانی در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان و ایجاد مبلمان شهری نیمکت های بیشتری در بوستان های محلی نصب می شود.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به درخواست های مردم و ایجاد امکانات عمرانی، خدماتی و رفاهی با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان باعث شکوفا شدن توسعه در سطح شهر خواهد شد گفت: پارک‌ها جایگاه خاصی در بین مردم به لحاظ گذران اوقات فراغت و تامین نشاط و آرامش روحی، روانی آنان دارد که این امر مستلزم ارتقاء سطح کیفی و کمی امکانات در این نقاط از یک سو و تلاش در جهت استفاده صحیح و حفظ و نگهداری این امکانات از سوی دیگر است.
بختیاری عنوان کرد: به همین منظور و در راستای خدمت رسانی به شهروندان تعدادی نیمکت از نوع مرغوب و با کیفیت تهیه و در پارک‌های سطح ناحیه نصب شد.