اقدام شهرداری منطقه۹ تهران در استفاده از فناوریهای نوین قابل تقدیر است

در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای مدیریت شهری تهران ۱۴۰۱، مدیران ارشد شهری و دولتی از غرفه هوشمند منطقه۹ بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در سومین روز از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و دستاوردهای مدیریت شهری تهران، قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران ضمن بازدید از غرفه شهرداری منطقه۹ از ابتکار عمل […]

در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای مدیریت شهری تهران ۱۴۰۱، مدیران ارشد شهری و دولتی از غرفه هوشمند منطقه۹ بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در سومین روز از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و دستاوردهای مدیریت شهری تهران، قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران ضمن بازدید از غرفه شهرداری منطقه۹ از ابتکار عمل بهره گیری از ایده های نوین و استفاده از فناوری بجای شیوه های سنتی تبلیغی تقدیر کرد و آنرا الگویی قابل تعمیم به سایر نهادهای خدمات رسان عنوان کرد.
ناصر امانی عضو شورا ی شهر تهران نیز ضمن بازدید از غرفه هوشمند شهرداری منطقه۹ گفت: نظیر اقدام مجموعه روابط عمومی شهرداری منطقه۹ در نمایشگاه تهران۱۴۰۱ دیده نشده است، درحالی که هوشمندسازی مدیریت شهری تهران یک نیاز مبرم و اساسی است.
سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز دیگر مهمان غرفه شهرداری منطقه۹ بود که ابتکار عمل مجموعه شهری منطقه‌۹ را شایسته تقدیر خواند.
در ادامه میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید از غرفه منطقه۹ ضمن تاکید بر لزوم هوشمندسازی مدیریت شهری، ایده طراحی غرفه منطقه۹ را الگویی کاربردی در راستای استفاده از فناوری های نوین دانست.
مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در غرفه منطقه۹، اقدامات خلاقانه روابط عمومی شهرداری منطقه۹ را شایسته تقدیر دانست.
حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران دیگر مهمان شهرداری منطقه۹ در سومین روز نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ بود که طراحی غرفه منطقه۹ را در عین زیبایی و خلاقیت، ساده و تأثیرگذار توصیف کرد.
احسان متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرها نیز ضمن بازدید از نمایشگاه با حضور در غرفه شهرداری منطقه۹ استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوشمند را ابتکاری زیبا دانست و گفت: کلانشهر های برای توسعه پایدار نیاز به خلاقیت و‌ هوشمند سازی سیستم مدیریتی و اجرایی دارند.

منبع خبر