انتخاب حسابرسان منتخب شورای شهر برای بررسی عملکرد مالی شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران با رأی موافق خود ۲۵ شرکت حسابرسی را برای بررسی عملکرد مالی واحدهای تابع شهرداری در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند. اعضای شورای شهر تهران بررسی طرح تعیین حسابرسی منتخب شورا برای انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران را در جلسه امروز شورای شهر بررسی کردند و […]

اعضای شورای شهر تهران با رأی موافق خود ۲۵ شرکت حسابرسی را برای بررسی عملکرد مالی واحدهای تابع شهرداری در سال ۱۴۰۱ انتخاب کردند.
اعضای شورای شهر تهران بررسی طرح تعیین حسابرسی منتخب شورا برای انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران را در جلسه امروز شورای شهر بررسی کردند و آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه برای اولین بار تعداد حسابرس ها افزایش یافته است، گفت: چندی پیش فراخوانی برای انتخاب حسابرسان در روزنامه همشهری منتشر کردیم که موسسات حسابرسی اعلام آمادگی کردند و ما موسسات “الف” و “ب” را بر اساس تجربه کاری شان، سوابق اجرایی و کیفیت کار انتخاب کردیم که نهایتا ۲۵ شرکت انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه افزایش تعداد حسابرس ها سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهد، گفت: طبق قانون قرارداد حسابرس ها با شورا منعقد می شود و ما نیز در راستای نظارت شورا با حسابرس ها تعامل داریم.
آخوندی افزود: تلاش می کنیم با توجه به افزایش حسابرس ها گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ سازمان ها و شرکت های وابسته شهرداری را تا پایان سال در صحن شورا قرائت کنیم.
اعضای شورای شهر تهران نهایتا با رأی مثبت خود به طرح تعیین حسابرسی منتخب شورا برای انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران رأی مثبت دادند.

منبع خبر