انتقاد تند رئیس شورای اسلامی شهر بندر سیریک به عملکرد مدیریت آبفا در پی عدم تامین آب پایدار و با کیفیت در شهر بندر سیریک و تعلل در اتمام اصلاح شبکه محله ی چالاکو و عدم اقدام در جهت توسعه شبکه در سطح شهر بندر سیریک

رئیس شورای اسلامی شهر بندر سیریک در صحن علنی شورای شهر نسبت به عملکرد مدیریت آبفا در عدم تامین آب پایدار برای شهر بندر سیریک و همچنین عدم اتمام پروژه اصلاح شبکه محله ای چالاکو و توسعه شبکه آب در سطح شهر انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای […]

رئیس شورای اسلامی شهر بندر سیریک در صحن علنی شورای شهر نسبت به عملکرد مدیریت آبفا در عدم تامین آب پایدار برای شهر بندر سیریک و همچنین عدم اتمام پروژه اصلاح شبکه محله ای چالاکو و توسعه شبکه آب در سطح شهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندر سیریک; عباس جمالدینی در صحن علنی شورای شهر در انتقاد به عملکرد مدیریت آبفا شهرستان اظهار داشت: متاسفانه شهر بندر سیریک از داشتن آب پایدار محروم است و مردم شهر بندر سیریک باید بصورت هفتگی منتظر باشند تا نوبت هفتگی آب به آنها برسد.

جمالدینی در ادامه افزود : چطور می توان قبول کرد که شهر بندر سیریک، مرکز شهرستانی که داعیه گردشگر پذیر بودن را دارد مردم آن از داشتن آب پایدار محروم باشند.

وی افزود: همین آبی که بصورت هفتگی در اختیار مردم قرار میگیرد کیفیت بسیار نامناسبی دارد و ضمن تشکیک در بهداشتی بودن آن باعث ضرر های مالی فراوانی به شیرآلات و وسایل فلزی منازل میگردد که در شرایط اقتصادی فعلا هزینه مضاعف را بر دوش مردم میگذارد.

ایشان در ادامه ضمن انتقاد از عدم اتمام اصلاح شبکه ی محله ای چالاکو که ماه هاست به حال خود رها شد و باعث اخلال در عبور و مرور و باعث رنجش مردم گردیده افزود: این یکی دیگر از مشکلاتی است که مردم شهر سیریک با آن دست و پنجه نرم می کنند و متاسفانه برنامه یا زمانبدی خاصی جهت حل این مشکل از سوی آبفا در نظر گرفته نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه عنوان کرد: عدم داشتن برنامه برای توسعه شبکه در سطح شهر با توجه به افزایش ساخت و سازها، با این سو مدیریت ها باعث ناراضایتی شدید مردم خواهید شد.

جمالدینی تصریح کرد: از ماه های گذشته شاهد تماس های مکرر مردم در پی افزایش قبوض آب خانگی منازل هستیم که حجم عظیمی از نارضایتی را در بین مردم ایجاد کرده و‌ اینکه متولیان ابفا تامین اعتبارها را از جیب مردم در بیاورند اقدام پسندیده ای نمی باشد.

رییس شورای شهر بندر سیریک در پایان درخواست کرد مدیرعامل محترم آبفا جهت پیگیری موارد در شهر بندر سیریک حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد این سو مدیریت ها در مرکز شهرستان باشند.