انجام عملیات آسفالت و زیرسازی در میدان کمال‌الملک در ناحیه یک شهرداری منطقه ۲۱ تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۱ تهران از عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معبر جدیدی در ناحیه یک این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدقاسم نورافکن گفت: عملیات آسفالت و زیرسازی معابر و روسازی و ۱۲۰ متر جدول گذاری خیابان مروارید مشرف به میدان کمال الملک و بلوار […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۱ تهران از عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معبر جدیدی در ناحیه یک این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدقاسم نورافکن گفت: عملیات آسفالت و زیرسازی معابر و روسازی و ۱۲۰ متر جدول گذاری خیابان مروارید مشرف به میدان کمال الملک و بلوار اصلی تهرانسر به عرض ۲۰ و طول ۱۰۰ متر شروع شد.

وی افزود: حدود ۲۵۰ تن آسفالت در این معبر توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲۱ به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات تردد شهروندان در دستورکار قرار گرفت.

نورافکن اظهار داشت: لکه گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها برای بهبود سیمای شهر و تردد راحت شهروندان در دستورکار شهرداری منطقه ۲۱ قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ بیان کرد: با هدف ارتقای سطح کیفی و بهسازی معابر و همچنین به منظور رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه، یکدست کردن معابر و روان سازی عبور و مرور شهری، لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابان های محلات و معابر این منطقه در حال اجراست .

نورافکن در پایان یادآور شد: پوشش آسفالت یکی از مهمترین و کاربردی ترین موارد برای تسهیل عبور و مرورهاست که در راستای رضایتمندی عمومی شهروندان اجرایی می شود.

منبع خبر