انجام مراحل تکمیلی برای بهره برداری از پروژه پارکینگ پرستار طی یک ماه آینده

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی دراین خصوص گفت: با توجه به مراحل تکمیلی و پایانی پروژه پارکینگ طبقاتی پرستار، زنگ روز شمار بهره برداری از این پروژه در محدوده پر ترافیک پزشکان احمدآباد که با هدف کنترل ترافیک و ساماندهی وسایل نقلیه، اجرایی شده بود به صدا درآمد . وی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی دراین خصوص گفت: با توجه به مراحل تکمیلی و پایانی پروژه پارکینگ طبقاتی پرستار، زنگ روز شمار بهره برداری از این پروژه در محدوده پر ترافیک پزشکان احمدآباد که با هدف کنترل ترافیک و ساماندهی وسایل نقلیه، اجرایی شده بود به صدا درآمد .

وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد ریال و با گنجایش ۲۴۵ پارکینگ در ۱۰ طبقه، به منظور رفع مشکلات ترافیکی ناشی از عدم وجود پارکینگ در محدوده خیابان های پرستار ، محتشمی و عارف در حال اجرا است که با تلاش و همت بی وقفه همکاران اجرایی و تسهیل بخشی به سرعت اجرای این پروژه شاهد مراحل تکمیلی و پایانی این پروژه هستیم.

شهردارمنطقه یک با بیان اینکه تا بهره برداری از این پروژه کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است اظهار کرد: امید است با آغاز به کار این مجموعه شاهد کاهش حجم ترافیک و کسب رضایت ساکنین این محدوده پر تردد باشیم.

باوندی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری و کسب رضایت شهروندان، مجاورین و زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بهره برده و همواره برای دستیابی به شهری شهروند محور در تلاشیم.